🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17510.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

AMD از پردازنده‌های رایزن و Athlon 3000 سری C رونمایی کرد

معماری زن و فرایند ۱۴ نانومتری TSMC در قالب پردازنده‌های سری C رایزن و اتلون ۳۰۰۰ به لپ‌تاپ‌های کروم‌بوک راه پیدا می‌کند. این پردازنده‌های جدید تا ۴ هسته و ۸ ترد با معماری «زن‌پلاس» داشته ...

معماری زن و فرایند ۱۴ نانومتری TSMC در قالب پردازنده‌های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان - سری C رایزن و اتلون ۳۰۰۰ به لپ‌تاپ‌های کروم‌بوک راه پیدا می‌کند. این پردازنده‌های جدید تا ۴ هسته و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان - ۸ ترد با معماری «زن‌پلاس» - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان - داشته و با موتور گرافیکی یکپارچه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان - وگا (Vega) - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان - همراه شده‌اند.

تراشه‌های سری C با توجه به گسترش روز افزون بازار کروم‌بوک‌ها، به پردازنده‌های سری اتلون A که دارای فرایند ۲۸ نانومتری هستند و معماری بریستول بریج (Bristol Bridge) دارند می‌پیوندند.

تراشه رایزن 7 3700C به عنوان پرچم‌دار سری C از هسته پردازشی ۱۲ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان - نانومتری با معماری زن‌پلاس برخوردار است که با فرکانس پایه ۲.۳ گیگاهرتزی کار می‌کنند و تا ۴ گیگاهرتز نیز اوج می‌گیرد. این تراشه که با ۱۰ واحد پردازشی وگا همراه شده، ۶ مگابایت حافظه کش دارد و توان حرارتی (TDP) آن ۱۵ وات است.

رایزن 3 3250C - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان - دو هسته و ۸ ترد دارد که فرکانس پایه آن ۲.۶ گیگاهرتز بوده و بالاتر از مدل پرچم‌دار است؛ اما - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان - فرکانس بوست - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان - آن پایین‌تر بوده و به ۳.۵ گیگاهرتز می‌رسد. این تراشه دارای ۳ واحد پردازشی وگا و ۵ مگابایت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان - حافظه کش است.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان

ای‌ام‌دی همچنین دو پردازنده ۱۵ واتی سری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان - C از خانواده اتلون ۳۰۰۰ را نیز معرفی کرد. اتلون Gold 3150C دارای هسته‌های ۲ رشته‌ای است که در فرکانس پایه ۲.۴ گیگاهرتز کار می‌کند و تا ۳.۳ گیگاهرتز نیز بالا می‌رود. این تراشه ۵ مگابایت حافظه کش و ۳ واحد پردازشی وگا با سرعت کلاک ۱۱۰۰ مگاهرتز دارد. دیگر پردازنده یعنی اتلون Silver 3050C دارای دو هسته بدون ترد و فرکانس پایه و بوست ۲.۳ و ۳.۲ گیگاهرتز است. این پردازنده هم ۲ واحد پردازشی وگا با کلاک - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان - ۱۱۰۰ مگاهرتز دارد

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهانای‌ام‌دی بنچمارک‌های رایزن ۳۰۰۰ سری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان - C را با - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان - پردازنده A6-9220C مقایسه کرده و به اشتراک گذاشته است. بنچمارک‌های AMD تفاوت قابل توجهی را در این مقایسه نشان می‌دهد اما باید به این نکته توجه داشت همیشه باید - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهرضا استان اصفهان - به نتایج بنچمارک‌هایی که شرکت‌ها منتشر می‌کنند با کمی تردید نگاه کرد. AMD بنچمارک این پردازنده‌ها را با محصولات اینتل به عنوان رقیب اصلی مقایسه نکرد اما وعده داد که اطلاعات مقایسه‌ای اینتل و دیگر شرکت‌ها را در آینده منتشر خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone