🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21091.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

میان رده گلکسی A21s رسما معرفی شد

سامسونگ رسما از گوشی گلکسی A21s با نمایشگر اینفینیتی O، دوربین چهارگانه اصلی و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد. A21s در قالب چهار رنگ مختلف مشکی، سفید، آبی و قرمز عرضه خواهد شد ...

سامسونگ رسما از گوشی گلکسی A21s با نمایشگر اینفینیتی O، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - دوربین چهارگانه اصلی و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد. A21s در قالب چهار رنگ مختلف مشکی، سفید، آبی و قرمز عرضه خواهد شد که یکی از آنها بدنه ای براق با افکت هولوگرام دارد.

دوربین اصلی این گوشی همانطور که اشاره کردیم چهارگانه است - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - و ترکیب حسگرهای اصلی ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو را شامل می شود و یک لنز عمق سنج ۲ مگاپیکسلی نیز این مجموعه را کامل می کند.

به لطف حسگر عمق سنج دو مگاپیکسلی یاد شده فوکوس - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - لایو و تار کردن پس زمینه عکس - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - ها برایتان امکان پذیر خواهد شد.

Conor Pierce از مدیران سازمانی سامسونگ در انگلستان و ایرلند در رابطه با این محصول گفت:

گلکسی A21s امکانات ضروری کاربران را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می کند؛ از 5G گرفته تا بهترین نمایشگر در این گوشی گنجانده شده و ما متعهد هستیم که نوآوری را به گوشی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - های سری گلکسی A خود بیاوریم و مطمئن شویم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - که بهترین تجربه موبایل را فارغ از میزان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - بودجه شما در اختیارتان قرار دهیم.

گلکسی A21s به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS TFT با رزلوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده است و یک - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - حسگر اثر انگشت نیز برای تامین امنیت آن در بخش پشتی بدنه نزدیک دوربین اصلی تعبیه شده است. توان پردازشی این گوشی را چیپست اگزینوس ۸۵۰ تامین می کند که با سه گیگابایت رم نیز همراه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - شده است.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بیجار استان کردستان

A21s همراه با اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI  از جعبه خارج می شود و علاقمندان می توانند آن را در قالب دو مدل با حافظه های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی خریداری نمایند. این گوشی همچنین دارای درگاه کارت حافظه مایکرو اس دی است و میتوانید به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - کمک آن ظرفیت ذخیره سازی اش را به مقدار قابل توجهی ارتقاء دهید.

دوربین سلفی این گوشی نیز درون حفره ای تعبیه شده که در بخش بالایی نمایشگر خودنمایی میکند و یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

ضخامت گلکسی A21s طبق گزارش ها برابر با ۸.۹ میلیمتر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - است و وزن آن از ۱۹۱ گرم فراتر نمی رود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز از طریق پورت USB-C  شارژ می شود. اما خبر ناراحت کننده اینکه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - میان رده جدید سامسونگ از شبکه نسل پنجم پشتیبانی نمی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - کند.

گلکسی A21s قرار است با قیمت ۲۰۹ یورو وارد بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone