🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  2. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42770.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

لوگوی یوتوب تغییر کرد؛ پشتیبانی از ژست های حرکتی در اپلیکیشن موبایل

همان طور که احتمالاً می دانید سرویس پخش ویدیوی «YouTube» تقریباً 12 سال پیش معرفی شده و حالا یکی از بزرگترین تحولات خود را در قالب تغییر لوگو تجربه می کند؛ لوگوی جدید شامل نوشته ...

همان طور که احتمالاً می دانید سرویس پخش ویدیوی «YouTube» تقریباً 12 سال پیش معرفی شده و حالا یکی از بزرگترین تحولات خود - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را در قالب تغییر لوگو تجربه می کند؛ لوگوی جدید شامل نوشته یوتوب به رنگ مشکی بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که در سمت چپ آن نشان قرمز رنگ سرویس مشاهده می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

تغییر اخیر در واقع تأکید لوگو - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را از کلمه «Tube» به دکمه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - «Play» جا به جا کرده که به گفته کمپانی، طراحی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - انعطاف پذیرتری داشته و در پلتفرم ها و دستگاه های مختلف کاربردی تر خواهد بود.

همچنین لوگوی اپلیکیشن موبایل یوتوب نیز تغییر خواهد کرد و با جا به جایی رنگ های قرمز و سفید، به یک آیکون مربعی تبدیل شده که طبق اظهارات - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کمپانی، خصوصاً در نمایشگرهای کوچک راحت تر دیده می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

امکان سوایپ کردن برای تماشای ویدیوهای قبلی و بعدی به اپلیکیشن یوتوب اضافه می شود

لازم به ذکر است - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - رابط کاربری اپلیکیشن مورد بحث نیز دچار تغییراتی شده و حالا با ظاهری مرتب تر، دسترسی به بخش های مختلف را راحت تر می کند. همچنین قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - استفاده از ژست های حرکتی نیز معرفی خواهد شد که به عنوان مثال امکان مشاهده ویدیوهای قبلی و بعدی را با سوایپ کردن به چپ و راست فراهم می کند.

گفتنی است در نهایت امکان تغییر سرعت پخش ویدیو (مانند نسخه دسکتاپ) نیز به اپلیکیشن یوتوب اضافه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خواهد شد که کاربران باید - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در آپدیت جدید، منتظر ویژگی های مورد اشاره باشند.

- تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone