تعمیرات یخچال کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10333.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل با کاهش سفارش چیپ برای آیفون‌های قدیمی، سفارش‌های آیفون ۱۳ را بیشتر می‌کند

به گزارش وب‌سایت «DigiTimes»، اپل سفارش چیپ برای آیفون‌های مدل قدیمی را کاهش می‌دهد و برعکس، حجم سفارش تراشه موردنیاز برای گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳ را افزایش می‌دهد. با وجودی که هنوز نسل‌‌های قدیمی‌تر آیفون ...

به گزارش - تعمیرات یخچال کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - وب‌سایت «DigiTimes»، اپل سفارش چیپ برای آیفون‌های مدل قدیمی را کاهش می‌دهد و برعکس، حجم سفارش تراشه موردنیاز برای گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳ را افزایش می‌دهد.

با وجودی که هنوز نسل‌‌های قدیمی‌تر آیفون اپل تولید می‌شوند، این - تعمیرات یخچال کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - شرکت برای تامین تراشه موردنیاز نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود، ظرفیت بیشتری را به سری آیفون ۱۳ اختصاص می‌دهد و سفارش تولید تراشه برای نسل‌های قدیمی را کاهش می‌دهد.

به گفته منابع آگاه بازار، اپل - تعمیرات یخچال کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - هیچگونه تغییری در سفارش - تعمیرات یخچال کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - تراشه‌های خود به TSMC در سال ۲۰۲۱ هنوز ایجاد نکرده است و همچنان به فروش آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۱ در فروشگاه آنلاین خود ادامه می‌دهد. همچنین آیفون SE 2 را برای کاربرانی که به دنبال خرید آیفون مقرون به صرفه با دکمه هوم هستند نیز ارائه می‌دهد. اپل بعد از عرضه سری آیفون ۱۳، تولید آیفون XR، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس را متوقف کرد.

در حال حاضر - تعمیرات یخچال کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - تمامی مدل‌های آیفون ۱۳ با تاخیر سه تا چهار هفته‌ای در عرضه در ایالات متحده، کانادا و انگلستان دست و پنجه نرم می‌کنند. مدل‌های قدیمی آیفون نیز وضعیت چندان بهتری نسبت به نسل جدید ندارند. برای مثال آیفون ۱۲ - تعمیرات یخچال کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - و آیفون ۱۲ مینی با تاخیر تحویل یک تا دو هفته‌ای و آیفون ۱۱ با تاخیر تحویل ۵ هفته‌ای روبرو - تعمیرات یخچال کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - هستند.

تعمیرات یخچال کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان

«تیم کوک»، مدیرعامل اپل می‌گوید کمبود جهانی - تعمیرات یخچال کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - تراشه در ماه‌های آینده - تعمیرات یخچال کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - بر - تعمیرات یخچال کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - روند تولید آیفون تاثیرگذار خواهد بود. تقاضای بالا برای جدیدترین مدل‌های آیفون،‌ مشکلاتی را برای عرضه به موقع آنها ایجاد کرده است.

براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی تحلیلگران،‌ میزان سفارش‌های اولیه سری آیفون ۱۳ به صورت چشمگیری بالاست و همین مساله باعث شده مدت زمان تحویل افزایش پیدا کند.

بر اساس گزارش منتشر شده، TSMC هنوز در مسیر انتقال به سمت فرآیند تولید ۳ نانومتری برای نیمه دوم سال ۲۰۲۲ قرار دارد و خروجی ماهانه این فرایند به ۵۵ هزار - تعمیرات یخچال کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - ویفر می‌رسد. ظاهرا فرآیند ۳ نانومتری TSMC برای تولید تراشه‌های آیفون مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیشتر وب‌سایت Nikkei Asia در گزارشی ادعا کرده بود که - تعمیرات یخچال کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - اپل تراشه‌های ۳ نانومتری را در آیپد پرو ۲۰۲۲ استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone