تعمیرات یخچال زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35387.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پلیس چین به اسلحه لیزری با برد ۸۰۰ متر مجهز می شود

به تازگی گزارش شده که یک شرکت چینی قصد دارد یک اسلحه‌ لیزری جدید برای نیرو‌های پلیس این کشور تولید کند. این تفنگ قادر است لباس و پوست فرد موردنظر را که در فاصله ی ...

به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تازگی گزارش شده که یک شرکت چینی قصد دارد یک اسلحه‌ لیزری جدید برای نیرو‌های پلیس این کشور تولید کند. این تفنگ قادر است لباس و پوست فرد موردنظر را که در فاصله ی ۸۰۰ متری قرار گرفته را بسوزاند. جنگ افزار - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - یاد شده صدایی از خود تولید نکرده، نورش قابل مشاهده نیست و قادر است که از پنجره نیز بگذرد.

تفنگ موردنظر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - توسط شرکت ZKZM Laser توسعه یافته که در واقع بخشی از آکادمی علوم چین به شمار می‌رود. این جنگ افزار به منظور استفاده در مواقعی طراحی شده که یک مجرم، تعدادی از افراد را گروگان گرفته باشد. در این موقاع پلیس - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می‌تواند بدون آنکه مجرم - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - خبردار شود او را هدف قرار داده و کنترل اوضاع را از دستش خارج کند. علاوه بر این می‌توان از این اسلحه لیزری در ماموریت‌های مخفی ارتش نیز استفاده کرد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

لیزر این اسلحه به گفته سازندگانش قادر است که درد غیرقابل تحملی را ایجاد کند اما با این حال صدمات وارده باعث نخواهد شد که فردی را بکشد.

این تفنگ ۳ کیلو بیشتر وزن ندارد و تقریباً به سنگینی یک - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کلاشینکف یا AK-47 است. این اسلحه از یک باتری لیتیومی بهره می‌برد و به همین دلیل قادر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - است بیش از ۱۰۰۰ شلیک انجام دهد و هر کدام دو ثانیه طول خواهند کشید.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

گفته شده که ZKZM  - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به دنبال شرکت هایی است تا با آن شریک شود و این اسلحه لیزری را به تولید انبود برساند. در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به احتمال قوی تولید این تفنگ ۱۵ هزار دلار هزینه خواهد برد.

البته کارشناسان معتقدند که این اسلحه قادر نخواهد بود که هدف خود را بسوزاند چرا که وقتی اشعه‌ی لیزر ۸۰۰ متر در هوا سفر می‌کند بسیار ضعیف خواهد شد و دیگر نمی تواند خسارت محسوسی به لباس یا پوست شخصی برساند.

حال باید دید این جنگ افزار در صورت تولید قادر خواهد بود که گفته های سازندگانش را عملی کند یا در حد یک طرح اولیه باقی خواهد ماند.

 

تماشا کنید: لیزر‌ها زمان تولید شلوار جین را ۲۰ برابر کاهش می‌دهند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone