تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27497.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

قیمت‌های توافقی؛ بازارهای خاکستری

حدود یک ماه است که قیمت‌ آگهی‌های فروش در دسته خودرو و املاک در پلتفرم‌های آنلاین آگهی به شکل توافقی نمایش داده می‌شود. در ابتدا تصور می‌شد که پس از انتشار گزارش‌های مختلف از فعالیت ...

حدود یک ماه است که قیمت‌ آگهی‌های فروش در دسته خودرو و املاک در - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پلتفرم‌های آنلاین آگهی به شکل توافقی نمایش داده می‌شود. در ابتدا تصور می‌شد که - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پس از انتشار گزارش‌های مختلف از فعالیت دلال‌ها در این سایت‌ها، به شکل موقت چنین تصمیمی از سوی نهادهای ناظر گرفته شده است. اما طولانی همین تصمیم باعث شده تا خریداران واقعی مسکن و خودرو، با مشکلات جدیدی روبه‌رو شوند و نتوانند قیمت‌های واقعی را به سادگی پیدا کنند.

تصور کنید در شرایط فعلی بخواهید یک خودرو بخرید. یا باید به سراغ نمایشگاه‌های خودرو بروید - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یا با تعداد زیادی آگهی تماس بگیرید و میانگین قیمت را شخصاً به دست بیاورید که در هر دو مورد، باید وقت بسیار زیادی را صرف یک - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خرید کنید. از سوی دیگر پیچیدگی این ماجرا زمانی - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بیشتر می‌شود که اتحادیه‌های مرتبط با خودرو و املاک از شرایط فعلی ناراضی نیستند. - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برای مثال رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، فضای مجازی و پلتفرم‌های اینترنتی را مقصر ایجاد شرایط کنونی می‌داند و در مصاحبه‌ای با ایسنا گفته است که لزومی برای درج قیمت‌ خودروها در سایت‌های - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خرید و فروش اینترنتی وجود ندارد.

واقعیت این است که سایت‌های آگهی، تا یک ماه قبل بستر مناسبی برای فعالیت هماهنگ دلال‌ها و دست‌کاری بازار بودند اما پس از انتشار گزارش‌هایی در این رابطه که از گزارش تحقیقی دیجیاتو آغاز شد، این سایت‌ها اقداماتی را به جز حذف قیمت‌ها -که دستوری بوده است- انجام داده‌اند که تا جای ممکن از فعالیت دلال‌ها جلوگیری می‌کند. - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - با این حال محدودیت ادامه‌دار عدم درج قیمت‌ها، اکنون حاصلی جز آزار مصرف‌کننده و خریدار نهایی ندارد.

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی: هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است

«رضا الفت نسب»، سخنگوی اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی در گفتگو با دیجیاتو عنوان می‌کند که محدودیت پلتفرم‌ها در درج قیمت‌ها ادامه دارد و همچنان جلسات مختلفی در حال برگزاری است تا راهکاری برای این مسئله پیدا شود. او در پاسخ به این - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سوال که این راهکار چیست - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و از کجا - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - باید ارائه شود، گفت:

«هم به پلتفرم‌ها گفته شده که راهکار بدهند هم با حضور برخی اعضای شورای عالی فضای مجازی و دادستانی کل - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کشور جلسات مختلفی در حال برگزاری است. اما - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آنچه کاملا مشخص شده، این است که مشکل جای دیگری است و نبود - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قیمت در پلتفرم‌ها تاثیر چندانی نداشته است. خود پلتفرم‌ها هم در حال ارائه راهکارهایی هستند، مانند محدودیت‌هایی - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که روی تعداد آگهی‌ها در روز قرار داده‌اند. ما هم تلاش می‌کنیم تا سریع‌تر تمام پلتفرم‌ها بتوانند از سامانه شاهکار استفاده کنند. امیدواریم سازمان فناوری اطلاعات هم این وضعیت را تسهیل کند.»

«مشکل جای دیگری است و نبود قیمت در پلتفرم‌ها تاثیر چندانی نداشته است»

پیش از این در یکی از همین جلسات هماهنگی، مقرر شده بود تا اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودرو، قیمت‌ها را در اختیار سایت‌های آگهی قرار دهد. حتی «سعید موتمنی»، رئیس اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودرو در گفتگو با دیجیاتو، در مورد نحوه اعلام قیمت‌ خودروها به پلتفرم‌های اینترنتی توضیح داده بود - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این اتحادیه نرخ کف بازار را اعلام می‌کند که بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود. اما در ادامه این اتحادیه قیمت‌ها را به سایت‌های آگهی نداد. الفت نسب اکنون در همین رابطه می‌گوید:

«همکاری مناسبی از سوی این اتحادیه صورت نگرفت. نهایتاً - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دو روز قیمت‌ها را - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به شکل محدود ارسال کردند که اتفاقاً قیمت‌های درستی هم نبودند. زمانی - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که از آنها درخواست کردیم که قیمت خودروهای خارجی را بدهند، گفتند «نداریم». بعد از دو روز هم در مجموع گفتند - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ما وقت و نیروی چنین کاری را نداریم. البته در حال حاضر شورای رقابت به مسئله قیمت خودرو ورود کرده است. اگر شورای رقابت قیمت‌ها را اعلام کند، تکلیف روشن است.»

تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

او همچنین اعلام می‌کند که در رابطه با قیمت مسکن نیز در - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - همین جلسات با حضور بازیگران - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و تصمیم‌گیران مختلف، مقرر شده است از طریق سامانه‌ای در وزارت راه و شهرسازی، میانگین قیمت‌ اعلام شود. با این حال الفت نسب با اشاره به مشکلات این سامانه می‌گوید: «سایت‌های آگهی از این قیمت‌ها استفاده کردند اما - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اعداد زیاد درست نبود. فرآیند به این شکل بود که بازه قیمتی مشخص شود. اما گاهی دیده می‌شد که در یک منطقه از متری ۱۰ میلیون تا متری ۴۰ میلیون تومان خرید و فروش شده است. در نتیجه این سامانه هم چندان کارساز نبوده است.»

به گفته او، آخرین دستور این است که - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قیمت‌ها در بخش خودرو و مسکن برداشته شود تا مشخص شود که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. با این حال او پیشبینی می‌کند که این روند نمی‌تواند به شکل طولانی مدت ادامه - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - داشته باشد:

«اگر پلتفرم‌ها بتوانند بحث ورود دلال‌ها را محدود کنند، کار بزرگی انجام داده‌اند که البته دست‌تنها قابل انجام نیست و نیاز به دیتا - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دارد. مصاحبه‌هایی که برخی رییسان اتحادیه‌ها انجام می‌دهند و مشکل را به گردن پلتفرم‌های آنلاین می‌اندازند، نوعی آدرس اشتباه دادن است. برای مثال در حوزه املاک، ۹۰ درصد افرادی که مشغول آگهی دادن هستند، خود مشاورین املاک هستند. گزارش‌های مختلف هم نشان می‌دهد که قیمت ارائه شده از سوی مشاورین املاک از قیمت آگهی‌هایی که مردم منتشر می‌کنند بالاتر - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است. بنابراین برای ما روشن است افرادی که مصاحبه می‌کنند - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و مشکل اصلی را پلتفرم‌ها می‌دانند، به دنبال چه هستند. می‌خواهند فضای غیرشفاف وجود داشته باشد تا بتوانند از آب گل‌آلود - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ماهی خودشان - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را بگیرند.»

دیوار: اگر - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دیتا - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بدهند می‌توانیم دلال‌ها را حذف کنیم

ایمان مشعلچیان، مدیر محتوای سایت دیوار در گفتگو با دیجیاتو عنوان می‌کند که یکی از راه‌حل‌های اصلی - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برای توقف حضور دلال‌ها در پلتفرم‌های آنلاین، حل مشکل احراز هویت است: «این توانایی را داریم که احراز هویت را به دو شکل انجام دهیم. - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ابتدا از طریق سامانه شاهکار که شماره موبایل و کد ملی اعلامی از سوی آگهی‌دهنده را چک می‌کند. اگر کد ملی اعلامی با کد ملی صاحب شماره موبایل یکسان باشد، شخص اجازه اعلام قیمت دارد. راه دیگر احراز هویت، زمانی است که آگهی‌دهنده پرداختی را - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در سایت ما انجام می‌دهد. از طریق این پرداخت و کارت بانکی که پرداخت با آن - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - صورت گرفته نیز می‌توانیم کاربر را احراز هویت کنیم.»

مدیر محتوای دیوار با اشاره به اینکه احتمالا فضای رایگان این پلتفرم - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فرصتی را برای سودجویان فراهم کرده بود، خبر می‌دهد که حالا برای حل این مشکل، در دو بخش خودرو و املاک نشر آگهی‌های رایگان محدود شده است: «با محدود کردن تعداد آگهی‌های رایگان روی دیوار تلاش کردیم دست دلالان را از این فضا کوتاه کنیم اما عموم کاربران دیوار می‌توانند همچنان از امکانات ما برای یکی دو آگهی ماهانه در دسته‌بندی‌های خودرو و ملک به شکل رایگان استفاده کنند.»

تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

«دیتای شاسی هر خودرو باعث می‌شود تا دلال‌ها کاملا از پلتفرم‌های آنلاین حذف شوند»

مشعلچیان در پاسخ به این سوال که چه راه‌حل فناورانه‌ای به جز احراز هویت برای حل مشکل قیمت‌ها وجود دارد، می‌گوید: «پیشنهاد ما دسترسی به سامانه‌ای - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است که پلیس راهنمایی و رانندگی در اختیار دارد. در این سامانه شماره شاسی هر خودرو مشخص است و ما با دسترسی به آن، می‌توانیم تعداد آگهی برای هر خودرو را کاملا محدود کنیم - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به نحوی که هر خودرو تنها یک بار بتواند در یک پلتفرم آگهی داشته باشد. این فرآیند باعث می‌شود تا آگهی‌های غیرواقعی، دیگر جایی در پلتفرم‌های آنلاین - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نداشته باشند. به همین دلیل خودروها و مالکان آنها مشخص می‌شوند. با این روش ما و دیگر پلتفرم‌ها می‌توانیم جلوی قیمت‌سازی را بگیریم. البته عده‌ای از پلتفرم‌های آگهی انتظار دارند تا قیمت‌ها را با نرخ اواخر سال گذشته برگردانند، در حالی - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که کاهش قیمت‌ها وظیفه ما نیست. ما می‌توانیم با استفاده از راهکارهای فنی و علمی، دست دلالان را کوتاه و شفافیت ایجاد - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کنیم.»

مدیر محتوای سایت دیوار همچنین عنوان می‌کند که هنوز هیچ‌کجا لیست قیمتی از خودروها اعلام نکرده است و اگر یک نهاد چنین مسئولیتی را - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برعهده بگیرد، سایت‌های آگهی هم می‌توانند سقف آن را رعایت می‌کنند: «اتحادیه - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خودرو قرار - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بود لیست قیمت‌ها را روزانه - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اعلام کند که این کار را نکرد. اکنون به نظر می‌رسد مجلس می‌خواهد شورای رقابت را موظف به این کار کند. ما آماده هستیم تا بر اساس همین قیمت‌ها، اجازه انتشار به آگهی‌های قیمت‌دار بدهیم.»

کیلید:‌ میانگین قیمت مسکن قابل استخراج است

«علیرضا ذوالفقاری»، مدیرعامل کیلید به - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دیجیاتو می‌گوید که در جلسات مختلف با اعضای شورای عالی فضای مجازی و دادستانی کل کشور مقرر شده است تا - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سایت‌های آگهی از سامانه - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - «سابا» استفاده کنند که از طریق کد رهگیری، میانگینی از قیمت خرید، فروش و اجاره را به شکل خام منتشر می‌کند. او در پاسخ به این سوال که همین سامانه تا - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - چه حد قیمت‌های دقیقی را ارائه می‌دهد، گفت: «برای اجاره به - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شدت مشکل دارد اما برای خرید و فروش، حدوداً ۹۵ درصد درست است. در بعضی موارد قیمت‌های غیرواقعی و پایین اعلام شده که مشخص است برای بحث‌های مالیاتی بوده. اما در نهایت این داده‌ها به صورت اکسل در سایت خود وزارت راه هم منتشر می‌شود.»

مشکل این سامانه، ارائه داده‌ها به شکل خام است در حالی که اگر داده‌ها از طریق API ارائه می‌شد، قابلیت پردازش در لحظه نیز پیدا می‌کرد. اما آیا بدون وجود API می‌توان - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - استفاده صحیحی از این داده‌ها داشت؟ ذوالفقاری می‌گوید: «تقریباً. ما البته فایل اکسل همین داده را از سایت وزارت راه دریافت می‌کنیم و آن را پردازش می‌کنیم. با استفاده از تکنولوژی که داریم، بر اساس قیمت‌های اعلامی برای واحدهایی که قیمت - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ندارند هم تخمین قیمت می‌زنیم.»

تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

با استفاده از فناوری AVM می‌توانیم قیمت هر - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - واحد را تخمین - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بزنیم

کیلید در این میان با استفاده از API پست، این ویژگی را به وجود آورده است تا کاربر بتواند کد ۱۰ رقمی پستی را وارد کند و قیمت تخمینی یک واحد را - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ببیند. مدیرعامل کیلید در رابطه با همین رویکرد تکنولوژیک برای حل مشکل قیمت، می‌گوید: «با مجموعه پردازش دیتای کد پستی، آدرس‌ها، معاملات، و اینکه آیا در همان ساختمان واحدی خرید و فروش شده یا خیر، می‌توانیم تخمین بزنیم که سایر واحدهای یک ساختمان چه قیمتی دارند. این فناوری AVM یا Automated valuation model نام دارد. امروز در تهران برای ۸۰ درصد املاک ارزیابی - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هوشمند ارائه می‌دهیم.»

او همچنین خبر می‌دهد - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که در نشست‌ها با دادستانی، شورای عالی فضای مجازی و اتحادیه‌های مختلف این رویکرد فناورانه نمایش داده شده است: «این راه‌حل را در جلسات مختلف و حتی برای آقای جاویدنیا نمایش داده‌ایم. استقبال - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هم شده، و قرار است در این حوزه کار کنیم. از دادستانی کل کشور تا وزارت راه و شهرسازی از این راه‌حل - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - استقبال کرده‌اند. حالا قرار است در آینده جلسه‌ای داشته باشیم تا درباره قیمت‌گذاری از طریق این روش صحبت کنیم.»

مدیرعامل کیلید به دیجیاتو می‌گوید که با این همه، هنوز تصمیمی نهایی در رابطه با نمایش قیمت‌ها در - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سایت‌ها گرفته نشده است: «به - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ما گفته می‌شد که - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اگر قیمت آگهی - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بالاتر از قیمت منطقه بود، اجازه انتشار ندهید. نظر ما - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این است که بازار خودش را اصلاح می‌کند و باید میانگین قیمت را ارائه - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دهیم تا افراد تصمیم هیجانی نگیرند.»

بازگشت به تکنولوژی

از تکنولوژی مثل هر ابزار دیگری می‌توان استفاده مناسب یا نامناسب - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کرد. استفاده دلال‌ها و واسطه‌ها از سایت‌های آگهی اتفاقی بود که ابتدا واقعاً رخ داد. اما امروز همین سامانه‌ها می‌گویند اگر امکانات و داده‌های خاصی را داشته باشند، می‌توانند به شکل کامل دلال‌ها را از پلتفرم‌های خود حذف کنند، هرچند که با احراز هویت در دو بخش خودرو و املاک همین اتفاق تا حد زیادی افتاده است.

اما وقتی به رویکرد‌های فناورانه موجود نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که در بخش خودرو، دیوار یا هر سایت دیگری، جدا از احراز هویت کاربران می‌تواند با - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - استفاده از داده‌های راهنمایی و رانندگی و شماره شاسی خودرو، به هر خودرو اجازه انتشار یک آگهی را بدهد. به این شکل آگهی‌های انبوهی که برای بازارسازی تولید می‌شوند دیگر قادر به انتشار نیستند. از سوی دیگر داده‌های حاصل از - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کد رهگیری یا سامانه - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - «سابا» اگر به شکل API ارائه شود باز هم می‌تواند نرخ و میانگین معاملات انجام شده را - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نمایش دهد و مشکل عدم شفافیت در قیمت مسکن را حل کنند.

شفافیت و تکنولوژی همیشه با هم گره‌ خورده‌اند. آنچه باعث جدایی آنها می‌شود، گذاشتن داده‌های دولتی در گاوصندوق‌های قطور و استفاده نکردن از آنهاست. اکنون که راه‌حل فناورانه برای حل مشکل وجود دارد، باید دید چه زمان این اتفاق‌ها خواهند افتاد و قیمت‌ها نیز به سایت‌های آگهی بازخواهند گشت. شاید - تعمیرات یخچال الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هم باید به دقت نظاره کرد که چه کسانی موافق حذف همیشگی قیمت‌ها از فضای مجازی هستند و از این کار به دنبال چه هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone