🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22337.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

استقرار ناوگان ویژه کادر درمان تپسی در بیمارستان‌ها

تپسی اعلام می‌کند که ناوگان ویژه کادر درمان این شرکت در چهار بیمارستان محل بستری بیماران مبتلا به کووید 19 مستقر شده است. این اقدام تپسی با همراهی شرکت نانو الوند و به منظور تسهیل ...

تپسی اعلام می‌کند که ناوگان ویژه کادر درمان این شرکت در چهار بیمارستان محل بستری بیماران مبتلا به کووید 19 مستقر شده است. این اقدام تپسی با همراهی شرکت نانو الوند و به منظور تسهیل در به جابه‌جایی پزشکان و پرستارانی که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند صورت گرفته است.

با اجرای این طرح، از امروز (30 فروردین - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - ماه) به مدت ده روز، خودروهای ویژه تپسی که به صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند و فضای مسافر و راننده آنها جداسازی شده است، در بیمارستان‌های - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - طالقانی، امام خمینی، شهدای تجریش - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - و مسیح دانشوری مستقر می‌شوند تا به صورت رایگان، به کادر درمان این بیمارستان‌ها خدمت‌رسانی کنند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان

همچنین سفیرانی که در ناوگان اختصاصی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - کادر درمان فعالیت می‌کنند، علاوه بر ضدعفونی مستمر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - فضای خودرو و رعایت کلیه نکات بهداشتی و ایمنی، تحت پوشش - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - ویژه بیمه سامان قرار خواهند گرفت.

تپسی پیش از این نیز با شروع همه گیری ویروس کرونا، اقداماتی پیشگیرانه صورت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - داده بود. از جمله این اقدامات می‌توان به آموزش نکات - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - ایمنی و بهداشتی به رانندگان، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - ارائه اقلام ضدعفونی کننده و محافظتی به خودروها و اختصاص خط تماس ویژه دریافت خدمات مشاوره بهداشتی و پزشکی برای سفیران اشاره کرد.

از دیگر اقدامات تپسی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، می‌توان به راه‌اندازی سرویس «همیار تپسی» اشاره کرد. شهروندان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - از طریق - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - این سرویس می‌توانند از فروشگاه دلخواه خود خرید کرده یا بسته‌های خود را ارسال کنند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان

سرویس ویژه درخواست خودروهای ضدعفونی شده و اختصاصی نیز اقدام دیگری است که تپسی به زودی برای جلوگیری از شیوع کرونا ارائه خواهد - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - کرد.. سفیران اختصاص یافته به ارائه این سرویس، علاوه بر ضدعفونی مستمر خودروها، تست غربالگری کرونا انجام می‌دهند و به منظور حفظ فاصله اجتماعی، در خودروهای آنها، حائلی بین راننده و مسافران نصب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone