🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22334.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل در حال توسعه هدفون روگوشی با قسمت‌های قابل تعویض

اپل در حال توسعه هدفون رو گوشی پیشرفته‌ای است که گفته می‌شود قسمت‌های مختلف آن قابل تعویض هستند. اپل احتمالاً اواخر سال جاری میلادی از این هدفون رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل ...

اپل در حال توسعه هدفون رو گوشی پیشرفته‌ای است که گفته می‌شود قسمت‌های مختلف آن قابل تعویض هستند. اپل احتمالاً اواخر سال جاری میلادی از این هدفون رونمایی خواهد کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل در حال ساخت هدفون پیشرفته‌ای است که پدها و هدبندهای آن قابل تعویض بوده و با آهنربا به آن وصل می‌شوند. طبق این گزارش، اپل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران - قصد دارد با طراحی ماژولار که در دیگر هدفون‌های پیشرفته نیز دیده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران - می‌شود، تعویض قسمت‌های هدفون حین - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران - ورزش کردن را امکان پذیر کند.

بلومبرگ گزارش می‌کند که اپل در حال توسعه دو مدل از این هدفون - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران - است که یک مدل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران - پریمیوم - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران - با قسمت‌های چرمی بوده و مدل دیگر با در نظر گرفتن ورزشکاران و با مواد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران - قابل تنفس ساخته شده است.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران

به نظر می‌رسد هدفون رو گوشی جدید اپل شباهت‌هایی با محصول دیگر همین سازنده یعنی اپل واچ داشته باشد. کاربران اپل واچ می‌توانند بندهای این محصول را حین تمرین کردن با نمونه‌های ورزشی تعویض کنند. گفته می‌شود این هدفون برای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران - پشتیبانی از فرامین صوتی شامل Siri بوده و از قابلیت‌هایی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران - همچون کاهش نویز و برخی قابلیت‌های داخلی تاچ کنترل بهره مند خواهد بود.

هدفون رو گوشی جدید اپل پس از عرضه احتمالاً با دیگر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران - هدفون‌های پریمیوم مثل هدفون 1000XM3 سونی، بوز Noise Cancelling Headphones 700 و یا نسل سوم هدفون‌های مومنتوم سنهایزر مبارزه خواهد کرد. با توجه به هدفون‌های رقیب، پیش بینی می‌شود هدفون جدید اپل قیمتی بین 350 تا 400 دلار داشته باشد.

بلومبرگ می‌گوید اپل قصد دارد این محصول را اواخر سال جاری میلادی معرفی کند، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران - اما پاندمی ویروس کرونا ممکن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران - است در برنامه ریزی‌های این شرکت تداخل ایجاد کند.

از دو سال قبل گزارشاتی در مورد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران - توسعه هدفون روگوشی با برند اپل منتشر شده‌اند. اوایل اسفند ماه سال 96 «مینگ-چی کو» از تحلیلگران با سابقه مسائل مربوط به اپل در گزارشی مدعی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران - شد که اپل در حال توسعه هدفون‌های رو گوشی بی سیم است که از لحاظ ظاهری شباهت‌هایی به مدل‌های - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آمل استان مازندران - زیر مجموعه این شرکت یعنی Beats خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone