🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35559.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

از خدای جنگ تا ندای وظیفه؛ جایگزین معروف‌ترین بازی‌های کنسول‌ها روی موبایل

در پی افزایش قدرت تلفن‌های هوشمند، این دیوایس‌های کوچک هم فرصت پیدا کردند تا میزبان بازی‌هایی شبیه به معروف‌ترین عناوین کنسولی باشند، عناوینی که نشان دادند اسمارت‌فون‌ها دیگر پلتفرمی برای گیمرهای کم‌تجربه‌تر نیستند و بازیکن‌هایی ...

در پی افزایش قدرت تلفن‌های هوشمند، این دیوایس‌های کوچک هم فرصت پیدا کردند تا میزبان بازی‌هایی شبیه به معروف‌ترین عناوین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - کنسولی باشند، عناوینی که نشان دادند اسمارت‌فون‌ها دیگر پلتفرمی برای گیمرهای کم‌تجربه‌تر نیستند و بازیکن‌هایی که صنعت گیم را جدی‌تر دنبال می‌کنند نیز می‌توانند با آن‌ها سرگرم شوند.

امروز به سراغ همین بازی‌ها رفته‌ایم و اگر می‌خواهید سرگرمی از جنس پلتفرم‌های خانگی را این بار روی تلفن‌های هوشمند تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب پیش رو را از دست ندهید و با بازی‌های موبایلی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - که شبیه به عناوین معروف کنسول‌ها هستند آشنا شوید. اما شما چه عناوینی می‌شناسید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دارک سولز: Animus

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

انیموس (Animus) هر چند در ارائه بهترین تجربه ممکن از دارک سولز نتوانسته کاملا موفق عمل کند ولی همچنان نزدیک‌ترین بازی موبایل به این عنوان سخت پلتفرم‌های خانگی است. بازی از مرحله‌های کوچکی تشکیل شده و در تمام آن‌ها به مبارزه با دشمنان می روید. در نهایت هم به یک باس می رسید. اگر او - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - را شکست دادید، به مرحله بعد رفته و همین روند تا پایان ادامه می یابد. البته در این بین می‌توانید شخصیت اصلی را ارتقا داده و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - تجهیزات جدیدی بگیرید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

Animus - Stand Alone

سازنده: 10Birds قیمت: 7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2100 / 1000 مگابایت زبان:

دستینی: Shadowgun Legends

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

شادوگان هر چند در قسمت‌های اولیه خود بیشتر یادآور سری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - Gears of War بود ولی در نسخه سوم کاملا تغییر رویه داد و بیشتر حکم دستینی اسمارت‌فون‌ها را پیدا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - کرد. دوربین بازی از سوم شخص به اول شخص تغییر کرده و مبارزات هم با سرعت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - به مراتب بیشتری دنبال می‌شوند. جدا از اینکه سازنده با - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - ترکیب سبک شوتر و ویژگی‌های عناوین آنلاین بزرگ توانسته تجربه‌ای کاملا متفاوت با چیزهایی که دیدیم را به گوشی‌های همراه بیاورد: گرافیک بالا، محیطی برای گشتن و دیدار بقیه بازیکن‌ها، دوئل با آن‌ها یا انجام ماموریت‌های مختلف.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

Shadowgun - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - Legends

سازنده: MADFINGER Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1600 / 768 مگابایت زبان:

کال آو دیوتی: Modern Combat Versus

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

کال آو دیوتی از بلک آپس 3 یک جهش زمانی بزرگ‌تر از گذشته را تجربه کرد و به همین خاطر تجهیزات نظامی بازی بیشتر رنگ و روی آینده به خودشان گرفتند. مدرن کامبت ورسوس که بی‌شباهت به بلک آپس 3 نیست هم دقیقا همین وضعیت را نسبت به مدرن کامبت‌های قبلی دارد و بازی با سفر در زمانی که تجربه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - کرده، نبردهای مدرن را به تصویر می‌کشد. در نبردهای بازی می‌توانید از قدرت‌های مختلفی کمک بگیرید، از روی دیوار حرکت کنید و با تجهیزات متفاوت خود - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - بازیکن‌های تیم مقابل را شکست دهید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

Modern Combat Versus

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 432 / 1700 مگابایت زبان:

گاد آو وار: باز هم گاد آو وار

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

می‌خواهید گاد آو وار را روی موبایل بیاورید؟ بهترین گزینه این است که به سراغ خود گاد آو وارهای اصلی بروید. به لطف شبیه‌ساز PPSSPP که بازی‌های کنسول - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - دستی پی‌اس‌پی را روی گوشی‌های اندرویدی اجرا می‌کند، می‌توانید دو بازی Chains of Olympus و Ghost of Sparta را در تلفن‌های هوشمند تجربه کنید. البته - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - بازی‌های دیگری مشابه گاد آو وار نیز هستند و اگر می‌خواهید با آن‌ها آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم مقاله «بازی های موبایلی که تجربه ای شبیه به God of War ارائه می دهند» را از دست ندهید.

کانتر استرایک: Standoff 2

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

Standoff 2 در کنار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - داشتن حالت «خنثی کردن بمب» (Defuse the Bomb) هم شبیه‌ترین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - رابط کاربری به کانتر را دارد، هم نقشه‌هایش یادآور این بازی معروف هستند و هم شوتینگش رنگ و بوی کانتر استرایک را می‌دهند. اما با تمام این شباهت‌ها، جالب‌ترین بخش Standoff 2 به کنترل بازی باز می‌گردد. قسمت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - چپ و بالای صفحه هم برای تیراندازی فعال بودهو با استفاده از آن، همزمان که شلیک می‌کنید می‌توانید جهت نشانه‌گیر را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - عوض نموده و راه بروید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

Standoff 2

سازنده: Axlebolt قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 657.5 / 285.7 مگابایت زبان:

PES و فیفا: Dream League Soccer

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

با وجود اینکه بازی‌های معروف PES و فیفا خودشان دارای یک نماینده روی تلفن‌های هوشمند هستند ولی اگر می‌خواهید تجربه‌ای شبیه به عناوین داشته باشید Dream League Soccer گزینه بهتری است. آن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - هم به یک دلیل: وجود مودهای معروف عناوین فوتبالی. بازی بخش آفلاین دارد، تیم‌ها و بازیکن‌ها لایسنس شده‌اند و جدا از حضور در لیگ‌های آنلاین می‌توانید از طریق هات - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - اسپات با دوستان‌تان نیز به تجربه بازی بنشینید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

Dream League Soccer 2018

سازنده: .First Touch Games Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 428 / 340 مگابایت زبان:

پابجی: پابجی موبایل

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

موفقیت‌های زیاد پابجی راه را برای عرضه نسخه گوشی بازی هموار کرد و اگر یک سیستم قدرتمند ندارید دیگر جای نگرانی نیست، چون می‌توانید به رایگان و بدون پرداخت هزینه‌ای پابجی موبایل را تجربه کنید. در بازی چندین بازیکن بدون مهمات خاصی در محیطی بزرگ رها می‌شوند و همه باید با دست آوردن مهمات سعی کنند زنده بمانند. تنسنت پشتیبانی خیلی خوبی از پابجی موبایل تاکنون داشته و اگر هنوز وارد دنیای بی‌رحم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - بازی نشده‌اید، حالا زمان مناسبی است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

PUBG Mobile

سازنده: Tencent Mobile قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1700 / 1350 مگابایت زبان:

فورتنایت: فورتنایت موبایل و Creative Destruction

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

فورتنایت هم دقیقا همانند پابجی، چند ماه بعد از موفقیت‌های حالت بتل رویال خود راهش را به تلفن‌های هوشمند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - پیدا کرد. بازی از همان قوانین پابجی پیروی می‌کند، با این تفاوت که حضور قابلیت «ساخت و ساز» فورتنایت را کاملا متفاوت با دیگر عناوین هم سبک کرده است. بازی فعلا تنها برای iOS انتشار یافته و اگر به دنبال تجربه‌ای مشابه روی دیوایس‌های اندرویدی هستید، فعلا گزینه‌ای بهتر از Creative Destruction وجود ندارد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

فورتنایت

سازنده: Epic Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2000 مگابایت زبان:
تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

Creative Destruction

سازنده: ZuoMasterDeveloper قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 780 مگابایت زبان:

جایگزین تیم فورترس: Blitz Brigade

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

گیم‌لافت همیشه به کپی از بازی‌های موفق کامپیوتری معروف است و در Blitz Brigade هم آن‌ها به سراغ یکی از معروف‌ترین عناوین شوتر رفته بودند: تیم فورتس (Team Fortress). گیم‌لافت در اینجا بیشتر تمرکزش را روی ارائه یک تجربه مفرح گذاشته و با گرافیک رنگارنگ و گیم‌پلی آرکیدتر سعی کرده تا از فضای جدی‌تر مدرن کامبت‌های قدیمی فاصله بگیرد. بازی بیش از صد اسلحه مختلف داشته و با وسایل نقلیه و حالت‌های گوناگون گیم‌پلی گزینه خوبی بین عناوین شوتر موبایل به شمار می‌رود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

Blitz Brigade

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - ویندوز فون حجم: 734 / 673 مگابایت زبان:

جایگزین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - League of Legends و دوتا 2: وین گلوری و Arena of Valor

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

از آرنا آو ولور (Arena - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - of Valor) به عنوان پورت موبایل League of - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - Legends یاد می‌کنند و به همین خاطر برای داشتن یک تجربه شبیه به این عنوان آرنا آو ولور بازی بهتری است. با این وجود - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - اگر به دنبال اثری حرفه‌ای تر از آرنا آو ولور هستید، بد نیست نیم نگاهی هم به وین‌گلوری (Vainglory) داشته باشید. هر دو این بازی‌ها عناوینی در سبک MOBA هستند و در آن‌ها باید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - با انتخاب قهرمان خود، با بقیه بازیکن‌ها هم‌گروه شده و سعی کنید منطقه حریف را نابود کنید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

Vainglory 5V5

سازنده: Super Evil Megacorp قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1700 مگابایت زبان:
تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان

Arena of - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردستان استان کردستان - Valor

سازنده: Tencent Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 956 / 485 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فروهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ شرکت شما آیا اطراف شهرک آبیدر کردستان هم اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در شهرک آبیدر شهر کردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone