تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10106.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آمازون از تلویزیون‌های هوشمند سری Omni و 4-series رونمایی کرد

آمازون با معرفی سری جدید تلویزیون‌های هوشمند خود یعنی Omni و 4-series رقابتی تازه‌ای را با تولید کنندگان دیگر بازار از جمله سامسونگ، سونی، ال‌جی و شیائومی آغاز می‌کند. سری Omni از ۵ آبان ماه ...

آمازون با معرفی سری جدید تلویزیون‌های هوشمند خود یعنی Omni و 4-series - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردکوی استان گلستان - رقابتی تازه‌ای را با تولید کنندگان دیگر بازار از جمله سامسونگ، سونی، ال‌جی و شیائومی آغاز می‌کند.

سری Omni از ۵ آبان ماه در مدل‌های ۴۳، ۵۰، ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی عرضه می‌شود که تمام آن‌ها از وضوح 4K، نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز، HDR10، HLG و فناوری Dolby Digital پشتیبانی می‌کنند. همچنین مدل‌های ۶۵ و ۷۵ اینچی از فناوری Dolby Vision نیز برخوردار هستند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردکوی استان گلستان

طراحی تلویزیون‌های این سری کمی متفاوت است اما شباهت‌هایی نسبت به سایر برندهای بازار دارد. مدل‌های ۶۵ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردکوی استان گلستان - و ۷۵ اینچی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردکوی استان گلستان - طراحی یکسانی دارند و حاشیه‌های اطراف آن فقط ۱.۱ میلی متر است. با این وجود آمازون طراحی سایر مدل‌های این سری را با ویژگی‌ها و کیفیت کمتری ارائه کرده است.

تلویزیون‌های سری Omni همچنین از الکسا دستیار هوشمند آمازون پشتیبانی می‌کنند، بنابراین کاربرد کنترل از راه دور در این سری کمتر می‌شود. تلویزیون‌های هوشمند آمازون همچنین از میکروفون‌های داخلی بهره می‌برند که مدیریت کارها را ساده‌تر می‌کند. همچنین برای حفظ حریم خصوصی کاربران، آمازون از نوعی سوئیچ استفاده کرده که میکروفون‌ها را به صورت الکترونیکی قطع می‌کند.

تمام تلویزیون‌های این سری از فناوری Bluetooth 5.0، چهار پورت HDMI، یک پورت USB، یک پورت اترنت، پورت کابل/آنتن - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردکوی استان گلستان - ، پورت نوری ، ساطع کننده مادون قرمز و جک صدا بهره می‌برند. در زیر قیمت مدل‌های مختلف آن آمده است:

  • ۴۳ اینچ = ۴۰۹.۹۹ دلار
  • ۵۰ اینچ = ۵۰۹.۹۹ دلار
  • ۵۵ اینچ = ۵۵۹.۹۹ دلار
  • ۶۵ اینچ = ۸۲۹.۹۹ دلار
  • ۷۵ اینچ = ۱۰۹۹.۹۹ دلار
تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردکوی استان گلستان

سری 4-series شامل تلویزیون‌های مقرون به صرفه آمازون می‌شود که در اندازه‌های ۴۳، ۵۰ و ۵۵ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردکوی استان گلستان - اینچ روانه بازار خواهند شد. تمام این سه مدل دارای نمایشگر LED 4K با پشتیبانی از HDR 10 و HLG هستند. همچنین پورت‌ها و اسپیکرهای این سری و سری قبل کاملا مشابه است.

تنها تفاوت تلویزیون‌های این سری نسبت به سری Omni عدم پشتیبانی از دستیار هوشمند الکسا است. بنابراین در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردکوی استان گلستان - این سری (برخلاف - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردکوی استان گلستان - سری قبل) ویژگی‌هایی مانند کنترل از راه دور توسط الکسا - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردکوی استان گلستان - یا امکان برقراری تماس‌های ویدیویی دو طرفه با Alexa Communications وجود ندارد.

سری 4-series نیز از ۵ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردکوی استان گلستان - آبان در دسترس خواهند بود و قیمت‌ آن‌ها به ترتیب اندازه ۳۶۹.۹۹، ۴۶۹.۹۹ و ۵۱۹.۹۹ دلار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر عارفه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
یک سوالی دارم نمایندگی شما اطراف روستای النگ کردکوی تعمیرات یخچال باکنشت ARG697 داره
پاسخ: بله در روستای النگ شهر کردکوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر فرخنده نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ دور و بر بالابلوک کردکوی سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در بالابلوک شهر کردکوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone