تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10110.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

محققان امنیتی از راهکار جدیدی برای توقف حمله باج افزارها به SSD‌ها خبر می‌دهند

گروهی از محققان امنیتی به راهکار جدیدی برای محافظت از داده‌های ذخیره شده روی SSD‌ها دست یافته‌اند که از حملات باج افزاری جلوگیری می‌کند و با شناسایی بدافزارها، مانع فعالیت آنها می‌شود. همچنین می‌تواند داده‌های ...

گروهی از محققان امنیتی به راهکار جدیدی برای محافظت از داده‌های ذخیره شده روی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی - SSD‌ها دست یافته‌اند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی - که از حملات باج افزاری جلوگیری می‌کند و با شناسایی بدافزارها، مانع فعالیت آنها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی - می‌شود. همچنین می‌تواند داده‌های به سرقت رفته را نیز در عرض چند ثانیه بازیابی کند.

SSD-Insider با شناسایی موارد مشکوک در حافظه‌های SSD باج افزارها را شناسایی می‌کند و مانع فعالیت آنها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی - می‌شود. در مقاله تحقیقاتی این تیم آمده است: «برای تشخیص فعالیت باج‌افزار ما به رفتارهای بسیار منحصر به فرد باج‌افزار یعنی رونویسی از داده‌ها توجه کردیم.» سیستم ارائه شده از سوی محققان دقتی در حدود ۱۰۰ درصد دارد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی - و روی باج افزارهای واقعی مانند Mole، WannaCry و CryptoShield آزمایش شده است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی

«دائهون نیانگ» یکی از محققان این پروژه می‌گوید «فکر می‌کردم بسیار خوب خواهد بود که اگر بتوانیم با ارائه یک حافظه SSD ضد باج‌افزار از کاربران در برابر باج‌افزارها محافظت کنیم.» او در ادامه عنوان - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی - می‌کند:

هنگامی که فعالیت باج‌افزار توسط SSD-Insider شناسایی می‌شود، جریان ورودی/خروجی اطلاعات به حالت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی - تعلیق در می‌آید. در این هنگام کاربران می‌توانند مانع فعالیت باج‌افزارها بشوند.

پس از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی - توقف کامل باج‌افزار، SSD-Insider می‌تواند فایل‌های از دست رفته را بازیابی کند. در مقاله آن‌ها عنوان شده است که این سیستم نسخه‌های قدیمی داده‌ها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی - را در SSD ذخیره می‌کند و تا زمانی که الگوریتم تشخیص دهد نسخه‌های جدید تحت تاثیر باج‌افزارها قرار دارند هرگز آن‌ها را حذف نمی‌کند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی

نکته منحصر به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی - فرد دیگری که در SSD-Insider - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی - دیده می‌شود این است که در سیستم‌عامل اجرا می‌شود. با این وجود کاربرانی که اپلیکیشن ضد باج‌افزار را روی سیستم خود نصب ندارند نیز می‌توانند با این روش از داده‌های خود محافظت کنند. همچنین این سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که نسبت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی - به اپلیکیشن‌های ضد باج‌افزار یا ویروس درصد کمتری از CPU را اشغال می‌کند.

روش یاده شده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی - با نام ++SSD-Insider توسط تیمی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی - از محققان ابداع شده که شامل مهندسانی از دانشگاه Inha کره، موسسه علم و فناوری Daegu، - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرندیه استان مرکزی - گروه امنیت سایبری دانشگاه زنان Ewha و همچنین یک محقق از دانشگاه فلوریدا مرکزی ایالات متحده می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone