🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31920.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت در پاسخ به کروم‌بوک سیستم عامل Lite OS را منتشر می‌کند

ویندوز به قطع و یقین، پر استفاده‌ترین سیستم عامل دنیاست و از طرفی بی‌نظم‌ترین آن‌ها هم هست. مایکروسافت طی سال‌های اخیر، همواره در تلاش بوده تا نسخه Lite و سبک‌تری از این سیستم عامل را ...

ویندوز به قطع و یقین، پر استفاده‌ترین سیستم عامل دنیاست و از طرفی بی‌نظم‌ترین آن‌ها هم هست. مایکروسافت طی سال‌های اخیر، همواره در تلاش بوده تا نسخه Lite و سبک‌تری از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - این سیستم عامل را در اختیار کاربرانش بگذارد که ویندوز RT و ویندوز 10S دو مورد از آن‌ها بودند که میان کاربران خیلی فراگیر نشدند.

اما این موضوع برای مایکروسافت، به منزله - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - شکست نبوده چرا که دوباره برای ساخت یک نسخه سبک وزن از ویندوز دست به کار شده است. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - این نسخه که Lite OS - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - نام‌گذاری شده، همان چیزی است که مایکروسافت انتظار دارد توانایی رقابت و کنار زدن Chrome OS را داشته باشد.

ایده Lite OS، ایده چندان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - جدید و نوظهوری نیست. اگر به خاطر داشته باشید، ویندوز RT صرفا به نرم‌افزارهای ارائه شده برای پردازنده‌های ARM - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - محدود شده بود و ویندوز 10S محدودیت‌هایی عجیب و خودسرانه روی نرم‌افزارهای قابل نصب برای کاربران اعمال می‌کرد.

وبسایت Petri لایت او اس را نسخه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - مستقل و جداگانه‌ای از ویندوز 10 نمی‌داند

به نظر می‌رسد که Lite OS ترکیبی از دو سیستم عامل قبلی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - باشد؛ اکوسیستمی محدود به اجرای اپلیکیشن‌های یونیورسال (UWP) و اپ‌های تحت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - وب پیشرو (PWA) که باید از مایکروسافت استور دانلود شوند و هم از معماری ARM و هم x86 پشتیبانی به عمل می‌آورند.

جالب است بدانید که وبسایت Petri، لایت او اس را نسخه مستقل و جداگانه‌ای از ویندوز 10 نمی‌داند چرا که تفاوت‌های دقیق آن با ویندوز اصلی هنوز مشخص نیست. Lite OS البته در کنار محدود کردن نرم‌افزارها، از نظر ظاهری رابط کاربری ساده‌تری نسبت به ویندوز اصلی دارد و تلاش شده اشتباهات پروژه‌های مشابه قبلی (مثل نبود فایل منیجر) در آن تکرار نشود.

اما سؤال اینجاست که آیا محدود کردن کاربران به اجرای اپلیکیشن‌های یونیورسال و تحت وب پیشرو، مجددا می‌تواند به شکست دوباره مایکروسافت در طراحی نسخه‌‌های سبک از ویندوز منجر شود یا خیر؟ زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

هنوز زمان دقیقی برای انتشار Lite OS - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - مشخص نشده، اما برخی منابع می‌گویند که احتمالا نسخه آزمایشی آن تابستان امسال جهت تست در دسترس بعضی از کاربران قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone