🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19029.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک به شکلی طعنه‌آمیز پاسخ مدیرعامل ویمو را داد

چند روز پیش بود که «جان کرافچیک» مدیرعامل ویمو در اظهارنظری جنجالی به انتقاد از تسلا پرداخته و تکنولوژی خودران این شرکت را محکوم به شکست خطاب کرد. حال ایلان ماسک با انتشار توئیتی به ...

چند روز پیش بود که «جان کرافچیک» مدیرعامل ویمو در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی - اظهارنظری جنجالی به انتقاد از تسلا پرداخته و تکنولوژی خودران این شرکت را محکوم به شکست خطاب کرد. حال ایلان ماسک با انتشار توئیتی به صحبت‌های آقای کرافچیک پاسخ داده و گفته تسلا در زمینه هوش مصنوعی از سخت‌افزار و نرم‌افزار بهتری نسبت به ویمو برخوردار است.

همانطور که قبلا به اطلاعتان رسانده‌ایم، آقای کرافچیک گفته بود ویمو اصلا تسلا را رقیب خود تصور نمی‌کند؛ از نظر وی این شرکت در حال توسعه یک سیستم کاملا خودران نیست، ولی سیستم‌های کمک راننده بسیار خوبی می‌سازد!

مدیرعامل ویمو معتقد است سیستم اتوپایلوت تسلا به راننده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی - وابسته است و همواره فرد حاضر در پشت فرمان باید آمادگی در اختیار گرفتن کنترل خودرو را داشته باشد. وی افزوده اینکه تسلا به رانندگان هشدار داده همیشه دست‌های خود را روی فرمان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی - حفظ کنند، اقدامی بسیار مناسب است!

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی
ایلان ماسک در توئیت خود با استفاده از واژه پول در داخل پارانتز و بعد از نام ویمو، به این شرکت طعنه زده است. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی - شاید بدانید ویمو زیرمجموعه‌ کمپانی ثروتمند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی - آلفابت محسوب می‌شود.

آقای کرافجیک سیستم ابداعی ویمو را کاملا خودران توصیف می‌کند، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی - از این رو اعتقاد دارد زمین بازی تسلا و ویمو متفاوت از همدیگر است. او در این باره اظهار کرده بود:

«ویمو در حال تولید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی - سیستم رانندگی کاملا مستقل است، در حالی که تسلا یک کمپانی خودروساز بوده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی - و مشغول توسعه سیستم کمک راننده است.»

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی

در مقابل از دید آقای ماسک، فناوری خودران و سیستم‌های کمکی هر دو - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی - بخشی از یک زنجیره هستند. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی - این نابغه دنیای تکنولوژی در نظر دارد نرم‌افزار خودران تسلا را به تدریج و تا حدی تقویت کند که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی - بتواند بدون هیچگونه نظارت انسانی به کار خود ادامه دهد، هر چند از دید مدیرعامل ویمو این موضوع - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی - واقع‌بینانه نیست.

مدیرعامل ویمو می‌گوید این موضوع - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی - که با توسعه یک سیستم کمک راننده بتوان به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی - سیستم رانندگی کاملا مستقل رسید، تصوری اشتباه است. او به سنسورهای تکنولوژی ویمو نیز اشاره کرده و گفته از لحاظ استحکام و دقت، آنها کیفیت بهتری نسبت به محصولات سایر تولیدکنندگان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر دلیجان استان مرکزی - دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone