🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19032.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

IDC: اپل با رکوردشکنی در فصل چهارم 2020 جای سامسونگ را در صدر بازار موبایل گرفت

آخرین گزارش منتشر شده از سوی IDC نشان می‌دهد اپل در سه ماهه گذشته با عرضه 90.1 میلیون دستگاه گوشی آیفون، صدرنشین این فصل و سامسونگ با عرضه 266.7 میلیون دستگاه در سال 2020 صدرنشین ...

آخرین گزارش منتشر شده از سوی IDC نشان می‌دهد اپل در سه ماهه گذشته با عرضه 90.1 میلیون دستگاه گوشی آیفون، صدرنشین این فصل و سامسونگ با عرضه 266.7 میلیون دستگاه در سال 2020 صدرنشین عرضه در کل سال شده است.

براساس - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - گزارش IDC،‌ در فصلی که گذشت در مجموع - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - 385.9 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - عرضه شده است. میزان عرضه گوشی‌های هوشمند در فصل چهارم 2020 در مقایسه با مدت مشابه 2019 رشد 4.3 درصدی را تجربه کرده است و همه تولید کنندگان بجز هواوی در پایان سال 2020، رشد مثبتی داشته‌اند.

اپل با عرضه گوشی‌های سری آیفون 12، بیشترین آمار عرضه را در سه ماهه چهارم سال نسبت به بقیه فصول سال به نام خود ثبت کرد. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - در سه ماهه چهارم - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - سال گذشته، میزان عرضه گوشی‌های آیفون نسبت به مدت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - مشابه سال قبل در حدود 22.2 درصد افزایش یافته است.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان

سامسونگ با عرضه 73.9 میلیون دستگاه گوشی هوشمند طی سه ماهه گذشته، رشد 6.2 درصدی سالانه را از آن خود کرد و در جایگاه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - دوم بعد از اپل قرار گرفت.

شیائومی نیز با عرضه 43.4 میلیون دستگاه گوشی هوشمند توانست رتبه سوم را از نظر میزان عرضه گوشی‌های هوشمند در سه ماهه پایانی 2020 از آن خود کند. اوپو با عرضه 33.8 میلیون دستگاه و رشد سالیانه 10.7 درصدی بعد از شیائومی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - قرار دارد. هواوی نیز با عرضه 56.2 میلیون دستگاه در فصل چهارم 2020، نسبت به مدت مشابه سال قبل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - افت 42.4 درصدی را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - تجربه کرد.

علی رغم افزایش عرضه گوشی‌های هوشمند در سه ماهه پایانی سال 2020، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - به دلیل همه گیری کرونا و شرایط به وجود آمده حجم عرضه گوشی‌های هوشمند در سالی که گذشت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - در مقایسه با 2019 با افت 6 درصدی روبرو بود.

به غیر از شیائومی با رشد 17.6 درصدی،‌ اپل با رشد 7.9 درصدی و ویوو با رشد 1.5 درصدی، حجم عرضه گوشی‌های هوشمند توسط بقیه برندهای بازار با رشد منفی روبرو بوده است.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان

سامسونگ با عرضه 266.7 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سالی که گذشت صدرنشین شد و در جایگاه بعدی اپل با عرضه 206.1 میلیون دستگاه در سال 2020 قرار دارد. هواوی با همه مسایلی که داشت در جایگاه سوم قرار گرفت و در یکسال - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - گذشته موفق به عرضه 189 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازار شد.

مجموع گوشی‌های هوشمندی که در سال 2020 به بازار عرضه شده، 1.29 میلیارد دستگاه اعلام شده که در مقایسه با آمار عرضه 1.37 میلیارد دستگاه گوشی هوشمند سال 2019، افت 5.9 - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - درصدی را تجربه کرده است. IDC پیش بینی می‌کند که بازار گوشی‌های هوشمند به وضعیت عادی باز می‌گردد و مجددا میزان عرضه به بازار رشد مثبتی را تجربه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone