🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19031.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت انتقال تاریخچه چت‌ها از واتس‌اپ و پیام‌رسان‌های دیگر به تلگرام اضافه شد

پس از اعلام سیاست‌های جدید واتس‌اپ درباره به اشتراک‌گذاری داده‌های کاربران با فیسبوک، موج عظیمی از مهاجرت کاربران به پیام‌رسان‌های دیگر به راه  افتاد و تلگرام برای تسهیل این روند و جذب کاربران بیشتر، قابلیت ...

پس از اعلام سیاست‌های جدید واتس‌اپ درباره به اشتراک‌گذاری داده‌های کاربران با فیسبوک، موج عظیمی از مهاجرت کاربران - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خرمدره استان زنجان - به پیام‌رسان‌های دیگر به راه  افتاد و تلگرام برای تسهیل این روند و جذب - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خرمدره استان زنجان - کاربران بیشتر، قابلیت جدیدی را برای وارد کردن تاریخچه چت‌‌ها - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خرمدره استان زنجان - از واتس‌اپ به پیام رسان خود ارائه کرده است.

این قابلیت در نسخه ۷.۴ تلگرام برای iOS در اپ استور ارائه شد اما مدت کوتاهی پس از آن تلگرام بروزسانی دیگری را ارائه کرد که در آن به این ویژگی اشاره نشده؛ مساله‌ای که احتمالا ناشی از نهایی نشدن آن است. با این حال ابزار مهاجرت هنوز در دسترس است و امکان وارد کردن تاریخچه چت‌ از پیام‌رسان‌های واتس‌اپ، لاین، کاکوتاک و اپ‌های دیگر را به کاربر می‌دهد.

انجام این فرایند برای واتس‌اپ بسیار ساده است و کافی است در یکی از چت‌ها وارد منوی More شده و سپس گزینه Export Chat را انتخاب - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خرمدره استان زنجان - کنید. در این مرحله فایل زیپ حاوی چت‌ها دانلود می‌شود که می‌توانید آنرا از طریق iOS Share Sheet وارد تلگرام کنید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خرمدره استان زنجان

تلگرام سپس از شما می‌خواهد مخاطبان یا گروهی که می‌خواهید چت برای آنها همگام سازی شود را انتخاب کنید و در نهایت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خرمدره استان زنجان - سینک - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خرمدره استان زنجان - شدن پیام‌ها برای شما و طرف مقابل انجام می‌شود.

هرچند برخی کاربران پس از دانلود نسخه جدید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خرمدره استان زنجان - قادر به استفاده از ابزار همگام - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خرمدره استان زنجان - سازی چت هستند اما تلگرام فعال شدن آن برای همه کاربران را تایید نکرده. در هر صورت به نظر می‌رسد بزودی این قابلیت در اختیار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خرمدره استان زنجان - همه کاربران قرار خواهد گرفت چرا که می‌تواند به رشد هر چه بیشتر این پیام رسان کمک کند.

شمار کاربران فعال ماهانه این پیام رسان به تازگی از مرز نیم میلیارد نفر عبور کرده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خرمدره استان زنجان - و با توجه به قابلیت‌های به مراتب بیشتر آن نسبت به واتس‌اپ، احتمالا بسیاری از کاربران پس از تجربه محیط - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خرمدره استان زنجان - کاربری تلگرام به واتس‌اپ برنخواهند گشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone