🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19028.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اندروید 12 به قابلیت تغییر رنگ‌بندی اپ‌‌ها و منو‌ها مجهز می‌شود

گوگل با توسعه اندروید 10، حالت تاریک را با هدف کاهش خستگی چشم کاربران ارائه کرد و این بار در تلاش است تا سیستم تم جدیدی را به همراه اندروید 12 توسعه دهد تا کاربران ...

گوگل با توسعه اندروید 10، حالت تاریک را با هدف کاهش خستگی چشم کاربران ارائه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابلسر استان مازندران - کرد و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابلسر استان مازندران - این بار در تلاش است تا سیستم تم جدیدی را به همراه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابلسر استان مازندران - اندروید 12 توسعه دهد تا کاربران بتوانند با اپلیکیشن‌ها در تم‌های متنوع رنگی کار - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابلسر استان مازندران - کنند.

در حال حاضر کاربران گوشی‌های پیکسل گوگل می‌توانند تم‌های رنگی محدودی را برای اپلیکیشن‌های مورد نظر خود انتخاب کنند. به علاوه امکان تغییر تم در دو حالت روشن و تاریک نیز وجود دارد که اوج تغییراتی است که کاربران می‌توانند ایجاد کنند.

براساس اطلاعات منتشر شده از طریق «9to5Google»، گوگل - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابلسر استان مازندران - در تلاش است تا اندروید 12 را با - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابلسر استان مازندران - سیستم تم متفاوت و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابلسر استان مازندران - پیشرفته‌تری ارائه دهد تا کاربران امکان تغییر رنگ اپلیکیشن‌ها را به دلخواه خود داشته باشند. این تغییرات احتمالا شامل تغییر رنگ پس زمینه، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابلسر استان مازندران - تغییر رنگ نوتیفیکیشن‌ها و سایر تنظیمات سریع می‌شود.

باتوجه به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابلسر استان مازندران - اینکه تولید کنندگان مختلف گوشی‌های هوشمند ممکن است مجموعه رنگ‌های خاصی را مورد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابلسر استان مازندران - توجه قرار داده و تمایل داشته باشند رنگ های خاصی را در دسترس کاربران قرار بدهند، در نتیجه تنوع رنگ سیستم‌ تم‌های اندروید 12، از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابلسر استان مازندران - یک برند تا برند دیگر و از یک مدل گوشی تا مدل دیگر احتمالا متفاوت خواهد بود.

در حال حاضر اپلیکیشن خاصی برای ایجاد تم رنگی سفارشی در فروشگاه گوگل پلی وجود ندارد و صحبتی از گزینه‌ای برای سفارشی و شخصی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابلسر استان مازندران - سازی رنگ‌ها هم مطرح نشده است. با این وجود، در سیستم تم اندروید 12، رنگ‌های اصلی در دسترس توسعه دهندگان - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابلسر استان مازندران - قرار دارد و آنها می‌توانند رنگ‌های مورد نظر انتخاب کنند.

باتوجه به اینکه تا زمان عرضه نسخه پایدار اندروید 12 فاصله کمی نداریم،‌ این امکان وجود دارد که گوگل سیستم تم را قبل از انتشار این نسخه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابلسر استان مازندران - در اواخر سال جاری میلادی حذف کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone