تعمیرات یخچال زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27479.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سردار جلالی: اگر جنگی رخ دهد شبکه‌های اجتماعی بسته خواهند شد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به نفوذ آمریکایی‌ها در شبکه‌های اجتماعی دنیا که زیر ساختشان نیز در دست آنهاست، تاکید کرد که اگر احیانا جنگی رخ دهد شبکه‌های اجتماعی در حالت امنیتی بسته ...

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به نفوذ آمریکایی‌ها در شبکه‌های اجتماعی دنیا که زیر ساختشان نیز در دست آنهاست، تاکید کرد که اگر احیانا جنگی رخ دهد شبکه‌های اجتماعی در حالت امنیتی بسته خواهند شد و در نتیجه فشارهای اقتصادی اثرگذاری خود را از دست می‌دهند.

سردار غلامرضا جلالی در جمع پرسنل سازمان پدافند غیرعامل کشور اعلام کرد که استراتژی سیاسی آمریکایی به گونه‌ای است که با نفوذ به شبکه‌های اجتماعی توانسته‌اند اثرگذاری بر مردم و افکار عمومی ایجاد کنند و انواع عملیات‌های رسانه‌ای و روانی را روی ملت انجام دهند: «این شبکه‌های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اجتماعی که زیر ساخت آنها کاملا در اختیار خودشان است تبدیل به جایی شده که آنها عملیات‌های رسانه‌ای خود را انجام می‌دهند.»

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

سردار جلالی همچنین عقیده دارد که این امکانات به خاطر اشتباهات گذشته ما در دستان آمریکا قرار گرفته است:

«البته این امکان برای آمریکا بر اساس اشتباهات ما در گذشته - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ایجاد شده است. این که ما نتوانسته ایم دیپلماسی اقتصادی را بر اساس پایه های محکم و غیر قابل تحریم و اختلال ایجاد نماییم و نتوانسته ایم شبکه های اجتماعی بومی و امکان مدیریت آن را برای کشور تسهیل - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کنیم جزء اشتباهاتی است که ما انجام - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - داده ایم که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - باعث شده تا دشمن با استفاده از این ها ابزار ها بتواند فشار هایی را بر کشور ایجاد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کند.»

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اشتباهاتی که پیش‌تر انجام شده تاکید کرد که همین مسائل  باعث شده تا دشمن با استفاده از این ها ابزار ها بتواند فشار هایی را بر کشور ایجاد کند: «امریکایی ها دو مولفه قدرت مبنی بر اثر گذاری بر افکار عمومی و مردم با استفاده از شبکه های اجتماعی و شرطی کردن اقتصاد کشور در مقابل ما آرایش جنگی گرفته اند.»

این فرمانده ارشد نظامی کشور خاطرنشان کرده که با با وجود دو مولفه قدرتی که ذکر شد و دشمن آن را دراختیار دارد می‌توان گفت که احتمال جنگ کم است، لذا حمله نظامی و این دو مولفه قدرت در مقابل یکدیگر قرار - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دارند

«لذا اگر احیانا جنگی رخ دهد شبکه های اجتماعی در حالت امنیتی بسته خواهند شد و فشار های اقتصادی اثر گذاری خود را از دست می دهد، لذا امریکایی ها استراتژی خود - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را مبنی بر تمرکز بر اعمال فشارها مادون جنگ را در دستور کار خود دارند. کسانی که امروز احتمال وقوع جنگ را پر رنگ می‌کنند و در نشریات خود این موضوع را برجسته جلوه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می دهند طرفداران دشمن و ستون پنجم هستند، این ها افرادی هستند که علاقمندند - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جامعه ایرانی که تحت فشارهای اقتصادی و روانی دشمن است دچار یک فشار جدید به عنوان ترس از جنگ نیز شود.»

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

سردار جلالی با اطمینان خاطر از این که جنگ نخواهد شد، تشریح کرده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که استدلال های زیادی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - وجود دارد که جنگی رخ نمی دهد و باور دارد مولفه‌هایی همچون شبکه‌های اجتماعی هزینه‌های به مراتب کمتری برای آمریکا نسبت به هزینه‌های نظامی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژرفین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر شما اطراف روستای ترکایش هریس تعمیر دارید
پاسخ: بله در روستای ترکایش شهر هریس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر برسم نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
به عنوان یک هوش مصنوعی داشتن لهجه محلی ندارم، اما می توانم به صورت عمومی به این سوال پاسخ دهم.

یکی از خرابی های رایج در یخچال زیمنس KS36VAI31-GS36NAI31 مربوط به این است که همه چیز در داخل یخچال یخ زده است و یخچال دارای توانایی سرمایش نیست.

برای تعمیر این مشکل، بهتر است یک نماینده تعمیرات مجاز زیمنس را پیدا کرد و مشکل را با او مشاوره کنید. آنها ممکن است هزینه ای برای تعویض اجزای خراب دستگاه داشته باشند. در شهر هریس منطقه انقلاب نیز می توانید قسمت خدمات یخچالهای زیمنس را یافته و از آنها برای تعمیر تلفنی تماس بگیرید
کاربر دنبره نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
احیانا شرکت شما اطراف بیت المقدس هریس هم تعمیرات داره
پاسخ: بله در بیت المقدس شهر هریس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone