🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35542.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

حجم مصرفی اینترنت کاربران سروش دیگر رایگان نیست

یکی از شعارهایی که پیام رسان سروش روی تبلیغات خود مانور می‌داد، رایگان بودن حجم مصرفی اینترنت کاربران در محیط این پیام رسان بود که همین موضوع باعث جذب کاربران بسیاری برای این پیام رسان ...

یکی از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شعارهایی که پیام رسان سروش روی تبلیغات خود مانور می‌داد، رایگان بودن حجم مصرفی اینترنت کاربران در محیط این پیام رسان بود که همین موضوع باعث جذب کاربران بسیاری برای این پیام رسان بومی شد. البته رایگان بودن دانلود و آپلود در سروش باعث شد که حداکثر حجم فایل‌های تبادل شده در این پیام رسان از 1 گیگابایت به 50 مگابایت رسید و حالا جدا از این محدودیت، اعلام شده که به طور کلی طرح اینترنت رایگان برای کاربران سروش منتفی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شده است.

از روزهای اول تیرماه جاری - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کاربران در شبکه‌های اجتماعی درباره کم شدن - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حجم اینترنتشان توسط پیام رسان سروش پست‌هایی منتشر ساختند که در نهایت بعد از گذشت نزدیک به یک هفته مشخص شد که بدون اطلاع قبلی به کاربران، این ویژگی سروش در همه اپراتورها حذف شده است. این در حالیست که «میثم سیدصالحی» مدیرعامل کنونی سروش پیش‌تر در توییتی اعلام کرده بود تمامی مبلغ 5 میلیارد وام دولتی را یکجا به اپراتورهای موبایل اعطا کرده تا بتواند از حجم اینترنت رایگان برای کاربران سروش استفاده کند و از پهنای باند رایگان آنها استفاده - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نمایند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

پیش از این مدیرعامل قبلی پیام رسان سروش «سید جعفر خورشاد» در اواخر فروردین ماه سال جاری نیز خبر داده بود - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که مصرف اینترنت در پیام‌رسان سروش تا پایان سال 97 رایگان است. تا قبل از تیرماه همه‌ امکانات این پیام‌رسان مانند تماس صوتی، چت، تبادل فایل و دانلود فیلم، عکس و موسیقی رایگان بود و از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حجم - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بسته اینترنت کاربران کم نمی‌شد، با این حال مرتضی رحیمی، مدیر بخش پیام‌رسان در شرکت توسعه فناوری رسانه سروش در کانال سروشی خود اعلام کرده که میزان ترافیک از این به بعد همانند - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دیگر سایر پیام رسان‌ها یک سوم - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حساب خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

با توجه به محوری بودن "عدم کم - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شدن از حجم اینترنت در زمان استفاده از پیام رسان سروش" برای مدیران این اپلیکیشن، باید دید این مجموعه برای آینده چه برنامه هایی در پیش دارد و آیا - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قادر است با ویژگی‌های دیگری انبوه کاربران را به سمت خود جذب کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone