تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35398.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بازگشت آسیب پذیری رفع شده به نسخه 67 مرورگر کروم

یکی از باگ هایی که در نسخه 65 مرورگر گوگل کروم رفع شده بود، بار دیگر در نسخه 67 بازگشته. به واسطه این مشکل سوء استفاده از اطلاعات شخصی و حساب بانکی کاربران ممکن می ...

یکی از باگ هایی که در نسخه 65 مرورگر گوگل کروم رفع شده بود، بار دیگر در نسخه 67 بازگشته. به واسطه این مشکل سوء استفاده از اطلاعات شخصی و حساب بانکی کاربران ممکن می شود.

به گزارش وبسایت اکسپرس این حمله بر اساس مهندسی شبکه های اجتماعی ممکن می شود. در واقع کلاه برداران یک پیام را نمایش می دهند که کاربر باید برای رفع یک مشکل روی آن کلیک کند؛ مشکلی که در واقع اصلاً وجود ندارد. هنگامی که کاربر روی لینک پیام کلیک می - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کند، فایلی روی فضای - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ذخیره سازی سیستم شروع به ذخیره شدن می کند و این روند ذخیره فایل آن قدر ادامه پیدا می کند تا مرورگر از کار افتد.

تمامی این اتفاق ها تنها در 10 ثانیه می افتد و به این ترتیب کاربر تصور می کند که مشکلی وجود دارد. علاوه بر این در صفحه ای که پیام نشان می دهد، شماره تلفنی درج شده که ادعا می کند - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برای رفع مشکل می توانید با آن تماس بگیرید. البته اگر با شماره تماس بگیرید، کلاهبرداران ادعا می کنند متخصصان مایکروسافت یا راهنماهای نرم افزار هستند و در ادامه تلاش می کنند با دریافت جزئیات حساب بانکی ظاهراً - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به شما کمک کنند؛ غافل از اینکه به دنبال سرقت اطلاعات هستند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان
نمونه ای از اخطار جعلی نمایش داده شده در مرورگر کروم

این روش کلاه برداری می تواند به واسطه تبلیغات مخرب یا سایت های قانونی که هک شده اند، انجام شود. - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در واقع کلاهبرداری مورد بحث از رابط برنامه نویسی به نام window.navigator.msSaveOrOpenBlob سوء استفاده می کند.

به نظر می رسد فایرفاکس نیز از ماه فوریه سال جاری از این آسیب پذیری رنج می برده و البته ظاهراً به روز رسانی برای رفع مشکل نیز ارائه نشده. از سوی دیگر ظاهراً مایکروسافت اج و - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اپل سافاری تحت تأثیر این باگ قرار نگرفته اند.

گوگل اعلام کرده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که از مشکل آگاه است و در حال کار برای رفع آن هستند. فایرفاکس نیز به طور رسمی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - خبر از بررسی مشکل داده است.

در صورتی که با مشکل مشابهی مواجه شدید، به خاطر داشته باشید که هر شماره - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تماسی را نادیده بگیرید. اگر به واسطه این آسیب پذیری مرورگر کروم یا فایرفاکس از کار افتاد، کافی است با فشردن کلید های Ctrl+Alt+Delete و اجرای تسک منیجر آن را بسته و مجدداً اجرا کنید. در سیستم عامل مک نیز می توانید با فشردن کلیدهای Command+Alt+Esc و با Force Quit آن را ببندید.

به نظر می رسد در حال حاضر این آسیب پذیری بیشتر کاربرانی در آمریکا را هدف گرفته باشد، با این حال - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - عرضه نسخه جدیدی از آن چندان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هم دور از ذهن - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به نظر نمی رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone