🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35544.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کاهش عمدی کیفیت مانیتورهای 4K توسط برخی شرکت ها

برخی کمپانی ها به خاطر منافع اقتصادی کیفیت پنل های 4K UHD را عمدا محدود کرده و در قالب مانیتور QHD به بازار عرضه می کنند. به نقل از وبسایت گیزمودو برخی تولیدکنندگان که به نام ...

برخی کمپانی ها به خاطر منافع اقتصادی کیفیت پنل های 4K UHD را عمدا محدود کرده و در قالب مانیتور QHD به بازار عرضه می کنند.

به نقل از وبسایت گیزمودو برخی تولیدکنندگان که به نام آنها اشاره نشده، به جای پنل های با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، کیفیت پنل های با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل یا همان 4K UHD را عمدا کاهش داده و بدون ذکر این مساله آنها را اختیار مشتریان قرار می دهند.

محدود کردن کیفیت این پنل ها به ایجاد ناسازگاری بین رزولوشن مورد نظر و رزولوشن واقعی منجر شده و از وضوح تصاویر می کاهد. تولیدکنندگان در گفتگو با PRAD دلیل این مساله را منافع اقتصادی عنوان کرده اند چرا که گاهی اوقات پنل های UHD از نمونه های QHD ارزانتر تمام میشوند.

در حالت عادی پی بردن به قدرت پنهان سخت افزاری در گجت ها فوق العاده به نظر می رسد اما در این مورد خاص نباید چندان خوشحال باشید چرا - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فریدون کنار استان مازندران - که اگر پنل 4K در قالب QHD به شما فروخته شده باشد راهی برای دستیابی به پتانسیل های واقعی آن وجود ندارد. تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فریدون کنار استان مازندرانبه لطف فریمور دستگاه، نمایشگرها روی حداکثر رزولوشن QHD قفل شده اند. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فریدون کنار استان مازندران - از سوی دیگر در برخی موارد مانیتور QHD عملکرد بهینه تری دارد، برای مثال نرخ رفرش این پنل ها بسیار سریع است و هنگام اجرای بازی پاسخگویی مناسبی دارند، این در حالی است که مدل های 4K بار سنگینی را به کارت گرافیک وارد می کنند.

برای اطلاع از اینکه پنل شما واقعا QHD است باید به گام پیکسل ها یا فاصله بین مرکز دو پیکسل متوالی دقت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر فریدون کنار استان مازندران - کنید. به عنوان نمونه برای یک پنل 27 اینچی در صورتی که این گام برای مانیتور QHD حدود ۰.۲۳۳ میلیمتر باشد مشکل خاصی وجود ندارد اما اگر این میزان ۰.۱۶ میلی متر باشد احتمالا در حال کار با پنلی 4K UHD هستید که لباس QHD را به آن پوشانده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone