🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35548.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

چیپست های موبایل پایین رده به زودی از دور خارج می شوند

مدتیست که بازار چیپست های پایین رده موبایل، روند نزولی را در پیش گرفته و شرکت های سازنده گوشی ترجیح می دهند بیشتر روی محصولات گران قیمت تمرکز کند تا حاشیه سود بیشتری را به ...

مدتیست که بازار چیپست های پایین رده موبایل، روند نزولی را در پیش گرفته و شرکت های سازنده گوشی ترجیح می دهند بیشتر روی محصولات گران قیمت تمرکز کند تا حاشیه سود بیشتری را به دست آورند. به همین دلیل به نظر می رسد آینده روشنی در انتظار پردازنده های سطح پایین نباشد.

بنا به گزارش جدید دیجی تایمز به خاطر تغییر وضعیت تقاضای بازار، شرکت هایی نظیر کوالکام و مدیاتک توجه خود را به چیپ های قدرتمند مجهز به هوش مصنوعی معطوف کرده اند تا سازندگان بیشتری را به سوی خود بکشانند و نهایتاً قیمت بالای قطعات را توجیه کنند.

علاوه بر این، کوالکام تلاش می کند تا فاصله بین موبایل های پرچمدار و میان رده را تا جای ممکن کاهش دهد. چیپست اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان - 710 جدیدترین ابزار آنها برای رسیدن به هدف است. مدیاتک هم که از بازار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان - چیپست های پرچمدار قطع امید کرده و پرچم را به دست سامسونگ و کوالکام سپرده، تلاش می کند با ارائه چیپست های قدرتمند میان رده، این بخش از بازار را در اختیار بگیرد. تحلیلگران می گویند مدیاتک در بازه سه ماهه دوم سال جاری میلادی آمار فروش قابل توجهی داشته است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان

البته بی توجهی به پردازنده های سطح پایه به معنای حذف موبایل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان - های اقتصادی از بازار نیست، بلکه نشان می دهد سطح انتظارات پایه از موبایل ها افزایش یافته و کاربران به قدرت پردازش بیشتری نیاز دارند. مثلاً سری اسنپدراگون 200 که برای گوشی های مبتنی بر اندروید گو عرضه شده بود، به زودی جای خودش را به اسنپدراگون 429 و 439 خواهد داد.

در مجموع به جز کاهش توجه به بازار موبایل های پایه و اقتصادی، به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان - نظر می رسد استراتژی اصلی شرکت ها و حرکت به سمت محصولات پریمیوم همچنان ادامه یابد. کمپانی های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان - سازنده قطعات سخت افزاری هم باید خودشان را با این حرکت هماهنگ کنند. البته همچنان انتظار می رود در برخی کشورها که اقتصاد ضعیفی دارند و قدرت خرید مردمشان کاهش یافته، به اجبار شاهد استقبال بالا از گوشی های پایین رده باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone