🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35543.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

توییتر راهکار‌های امنیتی جدیدی بکار می‌بندد

به تازگی توییتر یک استارتاپ فعال در حوزه‌ی امنیتی به نام Smyte را خریداری کرده است و به نظر می‌رسد که این خرید مثمرثمر بوده چرا که این پلتفرم راهکار‌های امنیتی جدید بکار گرفته است. به ...

به تازگی توییتر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یک استارتاپ فعال در حوزه‌ی امنیتی به نام Smyte را خریداری کرده است و به نظر می‌رسد که این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خرید مثمرثمر بوده چرا که این پلتفرم راهکار‌های امنیتی جدید بکار گرفته است. تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به نظر می‌رسد که این کمپانی سعی دارد تغییراتی در سیستم خود ایجاد کند تا بهتر بتواند با ربات‌ها و اکانت‌های مخرب مقابله کند. گزارش شده است که سیستم تاییدیه منحصر به فردی برای این شبکه اجتماعی طراحی شده است و هر کاربر جدیدی که بخواهد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این پروفایل عمومی بسازد، مجبور خواهد بود از آن استفاده کند. تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی علاوه بر این، توییتر با شرکای فعال در حوزه‌ی امنیت سایبری همکاری می کند تا هویت افرادی که می‌خواهند به صورت پنهانی در این پلتفرم فعالیت کنند نیز مخفی بماند. بدین ترتیب از این پس کاربران مجبور خواهند بود برای ثبت نام و گرفتن اکانت جدید مجبور خواهند بود هویت خود را از طریق آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود تایید کنند. تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی البته این ویژگی قادر نیست که از ظهور بات ها - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - جلوگیری کند چرا که هر فرد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می‌تواند ایملی جدید بسیازد تا ربات خود - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را وارد توییتر کند اما از آنجایی که پروسه ساخت ایمیل زمان می‌برد و می تواند تکراری شود، احتمال تشخیص بات‌ها اسانتر خواهد شد یا سرعت ساخت این اکانت‌ها بیشتر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خواهد شد. البته این تنها عملیاتی نیست که این شبکه‌ی اجتماعی در پیش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گرفته است. توییتر در حال توسعه‌ی یک ابزار یادگیری ماشینی جدیدی است که قادر است پروفایل‌های مخرب را تشخیص داده و آنها را غیر فعال کند. تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی نمونه‌ی اولیه‌ی این ابزار طی دو ماه فعالیت توانسته که ۹.۹ میلیون کاربر جعلی و ربات احتمالی فعال در توییتر را شناسایی کرده و شمار چنین پروفایل‌هایی را تا میزان ۳۲ درصد کاهش دهد. اکنون توییتر قادر است فعالیت‌های مشکوک یک اکانت را نیز تشخیص داده و آن پروفایل را تحت نظر قرار دهد. این اکانت‌ها حتی اگر مخرب یا ربات نباشند هم محدویدیت‌هایی را تجربه خواهند کرد چرا که دیگر توییت‌ها و کامنت‌هایشان قابل مشاهده نخواهد بود و در نتایج جستجوی دیگر کاربران نخواهد آمد. تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی از دیگر راهکار‌های امنیتی جدید توییتر می‌توان به این مورد نیز اشاره نمود که کاربران این شبکه اجتماعی قادر خواهند بود پروسه‌ی احراز هویت دو مرحله‌ ای را با استفاده از یک کلید امنیتی USB به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اتمام برسانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ترانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
میشه بگید شما اطراف گلشهر مراغه خدمات دارید
پاسخ: بله در گلشهر شهر مراغه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone