🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20920.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

تاندربولت ۴ چه تاثیری بر کامپیوترهای شخصی آینده می‌گذارد؟

اینتل قصد دارد با استاندارد تاندربولت ۴ کامپیوترهای آینده را بسیار تواناتر کند. این فناوری قابلیت‌های متعددی دارد که وصل کردن دو مانیتور 4K به اولترابوک‌ها و سرعت دو برابری نسبت به استاندارد تاندربولت ۳، ...

اینتل قصد دارد با استاندارد تاندربولت ۴ کامپیوترهای آینده را بسیار تواناتر کند. این فناوری قابلیت‌های متعددی دارد که وصل کردن دو مانیتور 4K به اولترابوک‌ها و سرعت دو برابری نسبت به استاندارد تاندربولت ۳، تنها دو مورد از ویژگی‌های قابل توجه آن هستند.

اینتل از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - زمان معرفی نسل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - اول استاندارد تاندربولت (Thunderbolt) به دنبال افزایش قابل توجه سرعت درگاه‌های کامپیوتر و پشت سر گذاشتن USB در تمام زمینه‌ها بوده است. این استاندارد در ابتدا Light Peak نام داشت و در همکاری با اپل توسعه داده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - شده است. از این فناوری به عنوان دروازه‌ای مستقیم به PCIe کامپیوتر برای دستیابی به سرعت‌های بالا یاد می‌شود.

دو نسل اول - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - استاندارد تاندربولت از درگاه مینی دیسپلی پورت (miniDisplayPort) برای ارتباط استفاده می‌کردند، اما اینتل با استاندارد تاندربولت ۳ که خرداد ماه ۹۴ معرفی شد، از درگاه USB-C استفاده کرد. اینتل با - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - کار تاندربولت را به اوج رساند و سرعت انتقال داده بسیار بالا (۴۰ گیگابیت بر ثانیه و دو برابر بیشتر از نسل قبل) را به ارمغان آورد و اتصال نمایشگرهای 4K به لپ تاپ را آسان‌تر کرد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس

در نگاه اول به نظر می‌رسد تاندربولت ۴ پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسل قبل نکرده است چرا که همان سرعت انتقال - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - داده ۴۰ مگابیت بر ثانیه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - را ارائه کرده و از پورت USB-C نسل قبل استفاده می‌کنند. تفاوت اصل این دو نسخه اما به نحوه استفاده آن‌ها از پهنای باند باز می‌گردد. اینتل حداقل پیش نیاز سخت افزاری برای پشتیبانی از تاندربولت ۴ را افزایش داده تا همه سیستم‌ها از دو نمایشگر 4K (یا یک نمایشگر 8K) پشتیبانی کنند. البته سیستم‌های مبتنی بر تاندربولت ۳ نیز از چنین قابلیتی پشتیبانی می‌کردند اما تضمین شده نبود.

سرعت PCIe در تاندربولت ۴ به ۳۲ گیگابیت بر ثانیه افزایش پیدا کرده که نسبت به نسل قبل دو برابر بیشتر شده و کار تدوینگرها و کاربرانی که با فایل‌های ویدیویی حجیم سر و کار دارند را راحت‌تر می‌کند. اینتل همچنین امنیت این نسخه را نیز با ضروری کردن پشتیبانی از فناوری VT-d Virtualization Technology این شرکت ارتقا داده و با این کار نسخه جدید را در برابر حملات پیچیده‌ای همچون Thunderspy که سرقت داده‌ها حتی با قفل بودن سیستم و رمزگذاری حافظه داخلی را امکان پذیر می‌کند، امن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - کرده است.

اینتل پیش نیازهای سخت افزاری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - دیگری را نیز برای پشتیبانی از تاندربولت ۴ در نظر گرفته است. حالا حداقل یکی از پورت‌های سیستم باید از قابلیت شارژ از طریق USB-C برخوردار بوده و قادر به بیدار کردن PC پس از اتصال به داک را داشته باشد. لوازم جانبی باید حداکثر از چهار درگاه تاندربولت ۴ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - پشتیبانی کنند تا امکان اتصال بی دردسر تعداد زیادی دیوایس و گجت به لپ تاپ فراهم شود.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس

تاندربولت ۴ همچنین از استاندارد USB-4 نیز پشتیبانی می‌کند. استاندارد USB-4 که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - قرار است به زودی معرفی شود، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - بسیاری از قابلیت‌های تاندربولت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - ۳ را داشته و از پورت USB-C استفاده خواهد کرد. اگر با دقت به مشخصات سخت افزاری PC بعدی خود توجه نکنید، امکان تشخیص پشتیبانی آن از تاندربولت ۳ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - یا ۴ سخت خواهد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - بود. به گفته اینتل احتمالاً در اکثر PCهای آینده لوگوی کوچک رعد و برق به عنوان نشانه‌ای از پشتیبانی دستگاه از این استاندارد خواهد بود و خبری از عدد نیست.

جای تأسف است که اینتل پس از سال‌ها صرف زمان و ابداع استاندارد قدرتمندی مثل تاندربولت، همچنان به درستی نتواسته آن را به کاربران معرفی کند. هنوز بسیاری از کاربران در تشخیص انواع پورت‌های USB-C سیستم خود مشکل دارند و به نظر می‌رسد تاندربولت ۴ نیز در همین مسیر گام بر می‌دارد.

باید دید بهبودهای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - تاندربولت ۴ سازندگان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - بیشتری را به مجهز کردن محصولاتشان به این پورت تشویق می‌کند یا خیر. برای مثال مایکروسافت سال هاست از این استاندارد در محصولات سری سرفیس چشم پوشی کرده است.

اگر کاربر عادی هستید و از کامپیوتر برای وبگردی و کارهای سبک دیگر استفاده می‌کنید، تغییرات تاندربولت ۴ برای شما کاربردی نخواهد بود. اما اگر جزو - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - کاربرانی هستید که نوت بوک را به چند نمایشگر وصل کرده و همواره در حال انتقال حجم بالایی از داده‌ها هستند، تاندربولت ۴ دردسرهای شما را بسیار کمتر خواهد کرد.

اینتل پاییز سال جاری میلادی همزمان با رونمایی از پردازنده‌های سری Tiger Lake، استاندارد تاندربولت ۴ را معرفی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone