🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20922.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

چطور روی اپلیکیشن‌ها و فایل‌های گوشیمان پسورد بگذاریم؟

گنجینه‌ای از اطلاعات شخصیمان را در گوشی‌های هوشمندمان که پسورد ندارند حمل می‌کنیم. هرروز به نقاط شهر سفر می‌کنیم و از گوشی هوشمندمان در هر زمان و مکان استفاده می‌کنیم. حتی پیش می‌آید که به ...

گنجینه‌ای از اطلاعات شخصیمان را در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بیجار استان کردستان - گوشی‌های هوشمندمان که پسورد ندارند حمل می‌کنیم. هرروز به نقاط شهر سفر می‌کنیم و از گوشی هوشمندمان در هر زمان و مکان استفاده می‌کنیم. حتی پیش می‌آید که به دیگران اجازه دهیم از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بیجار استان کردستان - آن استفاده کنند، بدون در نظر گرفتن این که ممکن است اطلاعات ارزشمندمان در معرض خطر قرار بگیرند. اهمیت محافظت از این اطلاعات شخصی طی چند وقت گذشته آنقدر پررنگ شده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بیجار استان کردستان - که کمپانی‌های مختلف - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بیجار استان کردستان - تصمیم گرفته‌اند کنار برای جلوگیری از انتشار این اطلاعات، از نوعی قفل‌های پیش‌فرض استفاده کنند.

این دسته از قفل‌ها به شما اجازه می‌دهند روی برنامه‌ها و فایل‌های شخصیتان - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بیجار استان کردستان - قفل بگذارید تا از این پس اگر کسی خواست واردشان شود، با یک لایه محافظتی روبه‌رو شود. در این ویدیو - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بیجار استان کردستان - گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بیجار استان کردستان - هوشمند سه برند اندرویدی سامسونگ، شیائومی و هواوی را کنار اپل انتخاب کردیم. به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بیجار استان کردستان - ترتیب سراغ هرکدام می‌رویم و توضیح می‌دهیم چطور می‌توانید با استفاده از تنظیمات و امکانات پیش‌فرض گوشی، روی اپلیکیشن‌ها و فایل‌هایتان پسورد بگذارید.

برای مشاهده ویدیو با کیفیت بالا از یوتیوب دیجیاتو کلیک کنید

اما ممکن است امکانات این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بیجار استان کردستان - پسوردها انتظارات - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بیجار استان کردستان - شما را برآورده نکنند. اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید خیالتان راحت باشد. می‌توانید آزادانه سری به دنیایی از اپلیکیشن‌هایی بزنید که این کار را برایتان انجام می‌دهند. این دسته از اپلیکیشن‌ها قابلیت‌های متنوع و جالبی دارند. برای مثال اگر فردی قصد ورود به اپلیکیشن‌های قفل شده را داشته باشد و پسورد را اشتباه وارد کند، برنامه مورد نظر از او عکس می‌گیرد و آن را برایتان ایمیل می‌کند.

حتی می‌توانید از انواع و اقسام ارورهای مختلف برای گمراه کردن دیگران استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که این دسته از اپلیکیشن‌های پسورد گذاری صددرصد امنیتتان را تامین نمی‌کنند و راه‌های زیادی برای دور زدنشان وجود دارد. به شرطی که کاربر مورد نظر از علم و هوش بالایی برای از کار انداختن این پسوردها برخوردار باشد. در این ویدیو همراهمان باشید تا به شما راه‌های مختلف پسورد گذاشتن روی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بیجار استان کردستان - اپلیکیشن‌ها و فایل‌ها را آموزش دهیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone