🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20923.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رانندگان بریتانیایی با شکایت از اوبر خواستار افشای الگوریتم‌های پنهان اپلیکیشن شدند

دو راننده بریتانیایی روز دوشنبه با حمایت اتحادیه بین المللی کارکنان حمل و نقل مبتنی بر اپلیکیشن (IAATW)، سازمان دسترسی به اطلاعات جمع آوری شده از کارکنان (Worker Info Exchange) و اتحادیه پیک‌ها و رانندگان ...

دو راننده بریتانیایی روز دوشنبه با حمایت اتحادیه بین المللی کارکنان حمل و نقل مبتنی بر اپلیکیشن (IAATW)، سازمان دسترسی به اطلاعات جمع آوری شده از کارکنان (Worker Info Exchange) و اتحادیه پیک‌ها و رانندگان اپلیکیشنی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان - بریتانیا (ADCU)، از اوبر در دادگاهی در آمستردام هلند شکایت کردند.

شاکیان مدعی هستند که اوبر اجازه دسترسی به اطلاعات - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان - این شرکت مطابق مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا (GDPR) را نداده است. به گفته - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان - آن‌ها اوبر «پروفایل‌های مخفی از رانندگان» ایجاد کرده که در آن‌ها اطلاعاتی از عملکرد راننده مثل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان - دیر رسیدن به مقصد، اطلاعات مربوط به کنسل شدن سفر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان - و رفتار راننده ثبت شده است. به گفته شاکیان این مورد با اصرار اوبر مبنی بر اینکه «رانندگان این شرکت خوداشتغال بوده و مشمول کنترل مدیریتی نمی‌شوند» در تضاد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان - است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان

شاکیان در ادامه شکایت خود مدعی شده‌اند که اوبر به رانندگان اجازه دسترسی به اطلاعاتشان را نمی‌دهد. به گفته آن‌ها عدم دسترسی رانندگان به پروفایل خود و الگوریتم‌هایی که عملکرد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان - آن‌ها را می‌سنجد، زمینه را برای تبعیض و سو استفاده‌ فراهم می‌کند.

شاکیان برای خاتمه دادن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان - به شکایت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان - خود خواستار ایجاد یک دیتابیس آزاد شده‌اند که امکان دسترسی به اطلاعات جمع آوری شده از رانندگان اوبر را به اتحادیه‌ها می‌دهد. شاکیان از دادگاه درخواست کرده‌اند تا به ازای هر روزی که اوبر از قوانین محافظت از داده سرپیچی کرد، این شرکت را ۱۰ هزار یورو جریمه کنند.

شاکیان به منظور حمایت مالی از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان - شکایت خود کمپینی در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان - سایت CrowdJustice تشکیل داده و از رانندگان بریتانیایی اوبر و همچنین سرویس ارسال غذای این شرکت یعنی Eats درخواست پشتیبانی کرده‌اند. «Yaseen Aslam»، رییس اتحادیه بین المللی کارکنان حمل و نقل مبتنی بر اپلیکیشن گفت:

«اوبر می‌گوید شما رییس خودتان هستید، - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان - ولی اپلیکیشن تمام تصمیمات را برای ما می‌گیرد. ما - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان - حق دسترسی به اطلاعات خودمان را داریم و حق داریم بدانیم هوش مصنوعی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان - اوبر چگونه با ما رفتار می‌کند.»

سخنگوی اوبر در پاسخ به این شکایت گفت: «تیم حریم خصوصی ما به سختی در تلاش است تا به درخواست‌های دسترسی به داده‌های شخصی پاسخ دهد. در موارد خاص مثل زمان‌هایی که داده‌ای وجود ندارد و یا فاش کردن آن حق فرد دیگری را تحت قوانین GDPR - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هرسین استان کردستان - ضایع می‌کند، از ارائه اطلاعات معذوریم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone