🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20914.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

انتشار رندرهای گلکسی نوت ۲۰ الترا، زد فولد ۲ و واچ ۳ پیش از رونمایی

همانطور که حالا رسما هم تایید شده، سامسونگ قصد دارد در جریان رویداد آنپکد پانزدهم مرداد از مجموعه محصولات جدیدش رونمایی کند؛ اما در ادامه روند افشای اطلاعات و تصاویر این گجت‌ها، رندرهایی جدید در ...

همانطور که - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کامیاران استان کردستان - حالا رسما هم تایید شده، سامسونگ قصد دارد در جریان رویداد آنپکد پانزدهم مرداد از مجموعه محصولات جدیدش رونمایی کند؛ اما در ادامه روند افشای اطلاعات و تصاویر این گجت‌ها، رندرهایی جدید در سطح اینترنت رویت شده که به نظر رسمی می‌رسند و گویای همه چیز هستند.

از گلکسی نوت 20، گلکسی واچ 3، گلکسی بادز لایو و البته موبایل تاشوی گلکسی زد فولد 2 صحبت می‌کنیم که هدف تمام این رندرها بوده‌اند. این تصاویر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کامیاران استان کردستان - جدید رنگ برنز محصولات تازه سامسونگ را نمایش می‌دهند که به عبارتی با آنچه - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کامیاران استان کردستان - قبلا افشا شده بود نیز مطابقت دارد.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کامیاران استان کردستان تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کامیاران استان کردستان تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کامیاران استان کردستان

این مجموعه رندرهای جدید در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده؛ البته عکس‌ها کیفیت و سایز مناسبی ندارند، اما به اندازه کافی گویای ظاهر و طراحی آنها هستند. ولی آنچه واضح به نظر می‌رسد این است که احتمالا محصولات نهایی ظاهری بهتر از این رندرها خواهند داشت.

در کنار رندرهای گلکسی نوت 20 الترا، گلکسی واچ 3 و گلکی بادز لایو، تصاویر واضحی از موبایل تاشوی گلکسی زد فلیپ 2 هم وجود دارد. علاوه بر این ایوان بلس، افشاگر معروف صنعت موبایل ویدیویی ۳۶۰ درجه از - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کامیاران استان کردستان - موبایل گلکسی نوت 20 الترا رنگ برنز هم منتشر کرده که به طور تمام و کمال ظاهر و جزئیات آن را نمایش می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کامیاران استان کردستان

جلوی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کامیاران استان کردستان - این موبایل با نمایشگری بیکران از جنس سوپر امولد پوشیده شده و پشت بدنه هم دوربینی سه‌گانه در ترکیبی مشابه با خانواده گلکسی اس20 دیده می‌شود. دکمه‌های قفل و تنظیم صدا هم در کناره راستی بدنه - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کامیاران استان کردستان - دیده می‌شود.

طبق پیش‌بینی‌ها و افشاسازی‌های پیشین، گلکسی نوت 20 الترا از نمایشگری ۶.۹ اینچی با رزولوشن +QHD و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز برخوردار خواهد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کامیاران استان کردستان - بود. چیپست‌های در نظر گرفته شده برای این موبایل هم مدل اگزینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون +۸۶۵ هستند که با رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۲۵ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کامیاران استان کردستان - واتی همراه خواهد بود.

دوربین سه‌گانه گلکسی نوت 20 الترا ترکیبی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور ۱۲  مگاپیکسلی فوق‌عریض و سنسور ۱۳ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری خواهد بود. این دوربین از فیلمبرداری با رزولوشن‌های 4K و 8K پشتیبانی کرده و می‌توان تصاویر را با نسب ۲۱:۹ هم به ثبت رساند. فراموش نکنید که مراسم گلکسی آنپکد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کامیاران استان کردستان - در تاریخ ۱۵ مرداد در ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone