🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20916.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ایرفون‌های بی‌سیم نوکیا E3200 و E3500 معرفی شدند

شرکت‌های مختلفی محصولات نوکیا را تولید می‌کنند و امتیاز ساخت لوازم جانبی موبایل و تجهیزات صوتی آن به «RichGo Technology» تعلق دارد. اخیرا این کمپانی از هدفون بی‌سیم نوکیا E3200 و E3500 به همراه E1200 ...

شرکت‌های مختلفی محصولات - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اصفهان استان اصفهان - نوکیا را تولید می‌کنند و امتیاز ساخت لوازم جانبی موبایل و تجهیزات صوتی آن به «RichGo Technology» تعلق - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اصفهان استان اصفهان - دارد. اخیرا این کمپانی از هدفون بی‌سیم نوکیا E3200 و E3500 به همراه E1200 رونمایی کرده است.

این شرکت اخیرا از سه محصول رونمایی کرده و در کنار هدفون‌های کوچک، هدفون وایرلس روگوشی نوکیا E1200 نیز وارد بازار می‌شود. این هدفون بدنه آلومینیومی دارد و برای پدهای آن از چرم مصنوعی استفاده شده است. این محصول نوکیا از دستیارهای صوتی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اصفهان استان اصفهان - گوگل اسیستنت و سیری پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توان با دستگاه‌های اندرویدی و همچنین آیفون از آن استفاده کرد.

هدفون نوکیا E1200 به باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که تا ۴۰ ساعت شارژدهی دارد و در مدت زمان - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اصفهان استان اصفهان - ۳ ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود. این هدفون از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و برد آن به ۱۰ متر می‌رسد. خریداران می‌توانند این محصول نوکیا را در رنگ‌های مشکی، قرمز و سفید سفارش دهند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اصفهان استان اصفهان
نوکیا E1200

هدفون بی‌سیم نوکیا E3500 دارای استاندارد IPX5 است که مقاومت آن در برابر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اصفهان استان اصفهان - عرق و اسپری آب را در پی دارد و همچنین از فناوری‌های aptX و کوالکام cVc پشتیبانی می‌کند که صداهای مزاحم در هنگام تماس‌های تلفنی را کاهش می‌دهد. این هدفون به قابلیتی مجهز شده که با فشردن دکمه روی آن می‌توان صدای محیط را شنید، علاوه بر این مانند هدفون دیگر این برند قادر به پشتیبانی از گوگل اسیستنت و سیری است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اصفهان استان اصفهان
نوکیا E3500

هر یک - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اصفهان استان اصفهان - از ایربادها به یک باتری ۴۸ میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌اند و قاب این محصول نیز باتری ۳۶۰ میلی آمپر ساعتی دارد. شارژدهی این هدفون به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اصفهان استان اصفهان - ۷ ساعت می‌رسد که البته با قاب این میزان به ۲۵ ساعت افزایش پیدا می‌کند. هدفون بی‌سیم نوکیا E3500 از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و برد ۱۰ متری دارد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اصفهان استان اصفهان
نوکیا E3200

هدفون بی‌سیم نوکیا E3200 نیز از استاندارد IPX5 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند صدای محیط را در اختیارتان قرار دهد. هریک از ایرباد به باتری ۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌اند و باتری قاب آن نیز ۳۶۰ میلی آمپر ساعتی است. در حال حاضر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اصفهان استان اصفهان - قیمت این محصولات اعلام نشده، اما انتظار می‌رود تنها در کشور چین به فروش برسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماهر نوشته شده درتاریخ 1402/03/09
سلام حالتون خوبه؟ نمایندگی شما سمت ملک شهر اصفهان اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در ملک شهر شهر اصفهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone