🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20918.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

محققان روش جدیدی برای تشخیص ویدیوهای دیپ فیک پیدا کردند

تاکنون عمدتاً از روش‌های آماری برای تشخیص ویدیوهای واقعی از دیپ فیک استفاده می‌شد، اما حالا محققان روش جدیدی برای تشخیص این قبیل ویدیوها پیدا کرده‌اند که مبتنی بر تحلیل فرکانس است. به گزارش Digital ...

تاکنون عمدتاً از روش‌های آماری برای تشخیص ویدیوهای واقعی از دیپ فیک استفاده می‌شد، اما حالا محققان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نوشهر استان مازندران - روش جدیدی برای تشخیص این قبیل ویدیوها پیدا کرده‌اند که مبتنی بر تحلیل فرکانس است.

به گزارش Digital Trends، رویکرد جدید بر «تبدیل کسینوسی گسسته» (Discrete cosine transform) تمرکز می‌کند. این فناوری که سال ۱۹۷۲ معرفی شد و از آن برای پردازش سیگنال - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نوشهر استان مازندران - استفاده می‌شود، ویدیوهای دیپ فیک را برای پیدا کردن تغییرات (Artifacts) در فرکانس‌های بالا تحلیل می‌کند. از این فناوری می‌توان برای شناسایی تصاویری استفاده کرد که با استفاده از مدل‌های یادگیری ماشینی درست شده‌اند.

«Joel Frank»، از مخترعان این روش از موسسه فناوری اطلاعات Horst Görtz دانشگاه رور بوخوم می‌گوید: «تصاویر طبیعی عمدتاً از عملکردهای فرکانس پایین تشکیل شده‌اند. اما تصاویری که به کمک مدل‌های یادگیری ماشینی ایجاد شده‌اند، تغییراتی را در فرکانس‌های بالا نشان می‌دهند. رویکرد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نوشهر استان مازندران - ما این قبیل - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نوشهر استان مازندران - تغییرات را شناسایی می‌کند.»

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نوشهر استان مازندران

محقق یاد شده افزود: «آزمایش‌هایی که ما انجام دادیم نشان می‌دهند که آرتیفکت‌های ویدیوهای دیپ فیک ناشی از مشکلات ساختاری الگوریتم‌های یادگیری ماشینی هستند. بنابراین ما معتقدیم که یافته‌های ما برای آینده نیز کاربردی خواهد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نوشهر استان مازندران - بود.»

البته با - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نوشهر استان مازندران - پیشرفتی که فناوری دیپ فیک در چند سال اخیر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نوشهر استان مازندران - داشته، هیچ بعید نیست که این آسیب پذیری در ویدیوهای آینده از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نوشهر استان مازندران - میان برداشته شده و کار محققان برای تشخیص ویدیوهای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نوشهر استان مازندران - جعلی سخت تر شود. پیشرفت فناوری دیپ فیک آنقدر سریع است که ویدیوهای سال قبل با - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نوشهر استان مازندران - ویدیوهایی که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نوشهر استان مازندران - امسال ساخته شده‌اند بسیار تفاوت داشته و بیننده به سختی می‌تواند به جعلی بودن آن پی ببرد.

او اضافه کرد که یادگیری ماشینی با «سرعت فوق العاده» در حال پیشرفت بوده و نمی‌توان در این زمینه به طور ۱۰۰ درصد مطمئن بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone