🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20913.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

دوربین نیکون Z5 معرفی شد؛ فول فریم بدون آینه با قیمت ۱۳۹۹ دلار

سال گذشته میلادی نیکون از اولین دوربین‌های فول فریم بدون آینه خود، Z7 و Z6 رونمایی کرد و حالا دوربین نیکون Z5 را با سنسور فول فریم ۲۴ مگاپیکسلی معرفی کرده است. این دوربین نیکون ...

سال گذشته میلادی نیکون از اولین دوربین‌های فول فریم بدون آینه خود، Z7 و Z6 رونمایی کرد و حالا دوربین نیکون Z5 را با سنسور فول فریم ۲۴ مگاپیکسلی معرفی کرده است.

این دوربین نیکون در مقایسه با برادران خود قابلیت‌های - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - کمتری دارد، با این حال همچنان امکانات مناسبی را در اختیار - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - خریداران قرار می‌دهد. این دوربین نمایشگر وضعیت ندارد، در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - ساخت بدنه آن از پلاستیک بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر استفاده شده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - و سنسور آن نیز Backside-illuminated نیست. علاوه بر این موارد به علت کراپ 1.7x، دوربین ایده‌آلی برای ضبط ویدیوهای 4K محسوب نمی‌شود.

با وجود چنین ضعف‌هایی، دوربین جدید نیکون به نمایشگر لمسی ۳.۲ اینچی، پردازنده Expeed 6 و لرزشگیر درون بدنه مجهز شده و همچنین نمایاب ۳.۹ میلیون نقطه‌ای OLED دارد. نیکون Z5‌ یکی از مشکلات بزرگ دوربین‌های Z6 و Z7، یعنی پشتیبانی از فرمت XQD را برطرف کرده است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صومعه سرا استان گیلان

دوربین‌های Z6 و Z7 تنها از یک درگاه کارت حافظه بهره می‌برند که قادر به پشتیبانی از فرمت XQD است و کاربران را مجبور به خرید کارت‌های حافظه گران قیمت می‌کند که برای بسیاری از عکاسان آزاردهنده است. حالا این مشکل در دوربین جدید وجود ندارد و نیکون Z5 دارای دو درگاه کارت UHS-II SD است.

کاربران با این دوربین می‌توانند ویدیوهای 4K با نرخ ۳۰، ۲۵ و ۲۴ فریم بر ثانیه و ویدیوهای 1080p با نرخ ۶۰، ۵۰، ۳۰، ۲۵ و ۲۴ فریم بر ثانیه ضبط کنند. نیکون Z5 از لرزشگیر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - ۵ محوره بهره می‌برد و همچنین به پورت USB Type-C مجهز شده است. وزن این دوربین بدون باتری و کارت حافظه برابر ۵۹۰ گرم بوده و با این موارد به ۶۷۵ گرم می‌رسد.

نیکون علاوه بر معرفی این دوربین، از لنز جدیدی برای سری Z خود رونمایی کرده که کوچکترین لنز فول فریم Z تا به امروز محسوب می‌شود. این لنز ۵۰-۲۴ میلی‌متر f/4-6.3 زمانی که بسته باشد طولی کمتر از ۷.۵ سانتی‌متر سانتی‌متر دارد که آن را تبدیل به یک لنز کامپکت و قابل حمل می‌کند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صومعه سرا استان گیلان

نیکون Z5 از ماه آینده میلادی با قیمت ۱۳۹۹.۹۵ دلار وارد بازار می‌شود که ۶۰۰ دلار از دوربین نیکون Z6 ارزان‌تر است. با وجود این موضوع، قیمت ۱۴۰۰ دلاری تنها مربوط به بدنه می‌شود و اگر خواهان خرید آن با لنز جدید نیکون باشید، باید ۱۶۹۹.۹۵ دلار به این شرکت هزینه پرداخت کنید. قیمت این دوربین با لنز ۲۰۰-۲۴ میلی‌متری f/4-6.3 به ۲۱۹۹.۹۵ دلار می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صومعه سرا استان گیلان

نیکون ماه آینده ابزاری را برای سیستم عامل ویندوز - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - ۱۰ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - عرضه می‌کند که توسط آن می‌توان از بسیاری از دوربین‌های DSLR و سری Z این کمپانی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - به عنوان وبکم استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone