🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20925.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت می ۲۰۲۰ ویندوز ۱۰ اینترنت برخی از سیستم‌ها را از کار می‌اندازد

کاربران پس از نصب آپدیت می ‌۲۰۲۰ ویندوز ۱۰ در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات متعدد هستند. حال مایکروسافت وجود باگ دیگری در این آپدیت را تأیید کرده که برخی از کاربران ...

کاربران پس از نصب آپدیت می ‌۲۰۲۰ ویندوز ۱۰ در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات متعدد هستند. حال مایکروسافت وجود باگ دیگری در این آپدیت را تأیید کرده که برخی از کاربران را با پیغام قطع اینترنت مواجه می‌کند.

مایکروسافت تأیید کرد که آپدیت می ‌۲۰۲۰ ممکن است اینترنت برخی از کامپیوترها را از کار بیندازد. این مشکل با انتشار آپدیت یاد شده برای تعداد بیشتری از کامپیوترها، ماه هاست گریبانگیر تعداد زیادی از کاربران شده است. بنابراین اگر این بروزرسانی را نصب کرده‌اید احتمال مواجه شدن با آن وجود دارد.

کاربران می‌گویند پس از دچار شدن به این مشکل برچسب زردرنگ No Internet - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مینودشت استان گلستان - Access روی آیکن وای فای یا اترنت در نوار ابزار ویندوز ظاهر می‌شود. از آنجا که این پیغام به دلیل باگ آپدیت ویندوز ظاهر می‌شود، کاربر همچنان می‌تواند از اینترنت استفاده کند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مینودشت استان گلستان

اما بسیاری از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مینودشت استان گلستان - برنامه‌ها که برای وصل شدن به اینترنت به وضعیت ویندوز - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مینودشت استان گلستان - وابسته هستند، پس از ظاهر شدن پیغام به اینترنت وصل نخواهند شد. از جمله اپ‌های تأثیرپذیر می‌توان به سرچ کورتانا، بازی‌ها، برنامه‌های استریم با کلاینت ویندوز ۱۰ مثل اسپاتیفای و غیره اشاره کرد.

یکی از مهندسان مایکروسافت ضمن تأیید این مشکل در فروم TechNet گفت که مایکروسافت در حال بررسی مشکل بوده بروزرسانی نرم افزاری آن را به زودی منتشر می‌کند. برخی از کاربران برای حل موقتی این مشکل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مینودشت استان گلستان - راه حل زیر را پیشنهاد کرده‌اند:

  • عبارت Registry Editor را در سرچ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مینودشت استان گلستان - ویندوز تایپ کنید
  • مسیر HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\NlaSvc\Parameters\Internet را در رجیستری پیدا کنید
  • مقدار EnableActiveProbing را از 1 - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مینودشت استان گلستان - به 0 - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مینودشت استان گلستان - تغییر دهید
  • OK را زده و رجیستری را ببندید
  • سیستم را Restart کنید

این دومین مرتبه در سه ماه گذشته است که آپدیت‌های ویندوز ۱۰ اینترنت سیستم‌ها را از کار می‌اندازند. قبلاً وجود این مشکل در آپدیت KB4556799 تأیید شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone