🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: روش جرمگیری پکیج چیست؟
    پاسخ: وجود رسوب و خوب کارنکردن پکیج میتواند عامل برای انجام سوب گیری باشد که باید به موقع اقدام کنید.
  3. سوال: نحوه گرم شدن آب در پکیج چگونه است؟
    پاسخ: وجود مبدل حررتی و شعله های آن باعث گرم شدن آب می شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: وجود بیشتر از صد هزار مشترک فعال گواهی است بر رضایت مشتریان از خدمات ما؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23179.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فتوشاپ و پریمیر المنتس ۲۰۲۰ با امکانات جدید منتشر شدند

ادوبی امروز نرم افزارهای فوتوشاپ المنتس ۲۰۲۰ و پریمیر المنتس ۲۰۲۰ را منتشر کرد. نسخه ابتدایی از نرم افزار عکس و فیلم ادوبی از همین امروز همراه با قابلیت های تازه از جمله امکان انتخاب ...

ادوبی امروز نرم افزارهای فوتوشاپ المنتس ۲۰۲۰ و پریمیر المنتس ۲۰۲۰ را منتشر کرد. نسخه ابتدایی از نرم افزار عکس - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و فیلم ادوبی از همین امروز همراه با قابلیت های تازه از جمله امکان انتخاب سوژه - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تنها با یک کلیک، ویرایش های هدایت شده، رنگی سازی خودکار - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تصاویر سیاه و - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سفید، کاهش نویز ویدیوها و بسیاری دیگر در اختیار علاقمندان قرار دارد.

ادوبی که خبر انتشار این دو نرم افزار را امروز از طریق وبسایت خود به سمع و نظر مخاطبانش رساند در توضیح امکانات این دو اپ محبوب آورده است:

امسال ما تمرکزمان را روی موارد زیر قرار داده ایم:

  • اتوماسیون توسعه یافته با کمک تکنولوژی هوش مصنوعی اختصاصی ادوبی موسوم به Sensei که شروع کار برای کاربران جدید را بسیار ساده می کند و همزمان امکانات هنری منعطفی را در اختیار کاربران قدیمی پریمیر می گذارد.
  • چهار ادیت هدایت شده جدید که به شما کمک می کنند آثار خود را با روش های تازه ای بسازید و همچنین افکت هایی که امکان سفارشی سازی شان وجود دارد تا دقیقا همان شکلی دیده شوند که شما می خواهید.
  • توانمندی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های بهبودیافته برای کاربران در همه سطوح به منظور خلق میم، کولاژ و GIFهای کارتونی جدید و اشتراک گذاری آنها و همچنین ایجاد پروژه های جدید با امکان مرتب سازی پرینت - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - عکس ها با کمک سرویس Prints & Gifts فوجی فیلم - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در فتوشاپ پریمیر

گزیده امکانات جدید فتوشاپ المنتس ۲۰۲۰

تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان
ابزار رنگی سازی تصاویر سیاه و سفید
تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان
انتخاب سوژه - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ها با یک کلیک
تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان
نرم کننده پوست
  • رنگی سازی خودکار عکس ها: عکس های سیاه و سفید خود یا عکس های رنگی قدیمی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را با کمک تکنولوژی هوش مصنوعی سنسی جان دوباره بدهید.
  • انتخاب سوژه با یک کلیک: به صورت خودکار - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سوژه موجود در عکس خود را صرفا با یک کلیک انتخاب کنید و افکت مورد نظرتان را روی آن اعمال کنید یا بخش انتخاب شده را از تصویر کراپ کرده و به عکس دیگر اضافه کنید.
  • نرم کردن صورت به صورت خودکار: با قابلیت - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نرم سازی پوست تکنولوژی هوش مصنوعی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سنسی میتوانید کاری کنید که افراد به زیباترین - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شکل ممکن در تصاویر دیده شوند.
  • ادیت های هدایت شده: یاد بگیرید که چطور اشیاء ناخواسته و مزاحم را از عکس ها حذف کنید و افکت های خلاقانه به آنها اضافه نمایید.

پریمیر المنتس ۲۰۲۰ هم سه قابلیت - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جدید به شرح زیر دارد:

تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان
بهبود ویدیوهای گرینی
  • بهبود ویدیوهای گرینی یا دانه دانه: با یک درگ و دراپ ساده افکت کاهش نویز - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - روی ویدیوی مورد نظرتان کیفیت آن را بهبود بدهید.
  • تگ گذاری خودکار با اسمارت تگز: سوژه هایی نظیر غروب خورشید، تولد، سگ ها، گربه ها و چهره ها در ویدیوها طی فرایند ایمپورت کردنشان به صورت خودکار شناسایی می شوند تا پیدا کردنشان در مراجعه های بعدی ساده تر شود.
  • ویرایش های هدایت شده: - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - یاد می گیرید چطور با جایگزین کردن آسمان های ساکن با - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آسمان های در حرکت ویدیوهای - تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تایم لپس پویا و آسمان های متحرک در تصاویرتان بسازید و یک کلیپ عمودی یا عکس را به ویدیوی افقی و یا بالعکس تبدیل کنید.
تعمیرات پکیج تاچی در شهر علی آباد کتول استان گلستان
تبدیل آسمان ساکن به آسمان پویا

همانطور که در تصویر بالا می بینید امکان جایگزین کردن پس زمینه های ثابت با انواع متحرک یکی از جالب ترین قابلیت های اضافه شده به این نسخه محسوب می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone