🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20926.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

انقلابی در صنعت غذایی؛ KFC می‌خواهد ناگت مرغ را پرینت کند

پرینترهای سه بعدی در حال ورود گسترده‌تر به صنایع غذایی هستند. رستوران زنجیره‌ای KFC اخیرا اعلام کرده که با همکاری یک شرکت روسی، پرینت سه بعدی ناگت مرغ را در آینده به فروش می‌رساند. KFC ...

پرینترهای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - سه بعدی در حال ورود گسترده‌تر به صنایع غذایی هستند. رستوران زنجیره‌ای KFC اخیرا اعلام کرده که با همکاری یک شرکت روسی، پرینت سه بعدی ناگت مرغ را در آینده به فروش می‌رساند.

KFC بخاطر مرغ‌های سوخاری مخصوص خود معروف است، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - اما شاید در آینده با مشکل کمبود مرغ مواجه شویم و این رستوران نتواند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - مانند امروز به مشتریان خود سرویس دهد. به همین دلیل این رستوران زنجیره‌ای می‌خواهد به سراغ فناوری برود و از پرینترهای سه بعدی استفاده کند. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - در حقیقت KFC قصد دارد غذا پرینت کند که به آن، پرینت سه بعدی زیستی گفته می‌شود.

پرینت سه بعدی زیستی جدید نیست و در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - روزهای اولیه اوج‌گیری این پرینترها شاهد تولید شیرینی و شکلات توسط این فناوری بودیم. KFC برای پروژه جدید خود با شرکت روسی «3D Bioprinting Solutions» همکاری خواهد کرد، البته - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - نتیجه آن تنها تولید ناگت مرغ در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - اشکال مختلف نخواهد بود و غذای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - آینده این رستوران فرایند پیچیده‌تری را طی می‌کند.

روش مدنظر این دو کمپانی، شبیه به یک هنر است که در آن سلول‌های مرغ با مواد گیاهی ترکیب می‌شوند تا طعم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - و بافت گوشت مرغ برای مشتریان تداعی شوند. در حالی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - پرینت سه بعدی زیستی تجهیزات - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - موردنیاز را تامین می‌کند، اما ارائه مواد تشکیل‌دهنده به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - ویژه ترکیب سری - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - ادویه‌ها برعهده KFC خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر  داراب استان فارس

استفاده از پرینتر سه بعدی مزایای زیادی از نظر اقتصادی، محیط زیستی و اخلاقی دارد. با این روش دیگر نیازی به کشتن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - مرغ نیست و همچنین گوشت زیستی مواد مغذی موردنیاز بدن را نیز تامین می‌کند. در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - حقیقت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - بدون اینکه نیازی به مزرعه و مراکز مخصوص پرورش مرغ باشد، می‌توان گوشت آن را در اختیار مردم قرار داد.

ظاهرا تولید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - گوشت به وسیله سلول‌ها تاثیر کمتری روی محیط زیست دارد و همچنین مصرف انرژی را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر داراب استان فارس - به نصف کاهش می‌دهد. موفقیت راهکار جدید KFC و 3D Bioprinting Solutions بستگی به میزان شباهت ناگت مرغ تولید شده با نمونه واقعی آن دارد و مشتریان در مسکو اولین افرادی خواهند بود که چنین غذایی را در پاییز امسال تست می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone