🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33134.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کاربران سامسونگ برای دریافت آپدیت اندروید پای باید تا سال دیگر منتظر بمانند

با وجود آنکه زمان قابل توجهی از انتشار نسخه نهایی اندروید پای گذشته، اما به جز پیکسل‌های گوگل تا این لحظه تعداد بسیار محدودی از دیوایس‌های اندرویدی  موفق به دریافت این آپدیت شده‌اند. اسنشال فون ...

با وجود آنکه زمان قابل توجهی از انتشار نسخه نهایی اندروید پای گذشته، - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اما به جز پیکسل‌های گوگل تا این لحظه تعداد بسیار محدودی از دیوایس‌های اندرویدی  موفق به دریافت این آپدیت شده‌اند.

اسنشال فون و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برخی از دیوایس‌های وان‌پلاس، نوکیا و هواوی تعدادی از برند‌هایی هستند که انتشار آپدیت اندروید پای را آغاز کرده‌اند. با - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این وجود سونی، موتورولا و اچ تی سی فعلا به اعلام زمان انتشار آپدیت برای دیوایس‌های - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خود بسنده کرده‌اند و هنوز از زمان دقیق انتشار اندروید پای برای سایر برندها خبری نیست.

با این وجود، سامسونگ امروز بعد از مدت‌ها بی‌خبری از برنامه‌های آینده خود برای انتشار این آپدیت سخن گفته است. به گزارش برخی منابع خبری، ظاهرا یکی از پرسنل سامسونگ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شعبه فرانسه اطلاعاتی منتشر کرده که از ارائه «احتمالی» آپدیت اندروید پای در ژانویه 2019 (حدودا سه ماه - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دیگر) برای دو دیوایس گلکسی S9 و نوت 9 حکایت می‌کند.

طبق اطلاعات بدست آمده از این منبع، به نظر می‌رسد که نوت 8 و S8 در صف بعدی دریافت این آپدیت قرار خواهند داشت. سامسونگ در حال حاضر به طور جدی روی شخصی‌سازی اندروید پای با استانداردهای خود و اضافه کردن افزونه‌های جدید کار می‌کند و امید می‌رود که به زودی نسخه‌های بتای عمومی این تغییرات از راه برسند.

با این وجود هنوز زمان دقیقی برای هیچ کدام از این موارد اعلام نشده است. تنها چیزی که تا امروز می‌دانیم این - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است که سامسونگ اکسپرینس 10 با تغییرات - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گسترده‌ای در راه است که یکی از آن‌ها اضافه شدن یک قابلیت کالر آیدی بومی به سبک اپلیکیشن Truecaller خواهد بود.

همچنین پشتیبانی از استانداردهای VoLTE/VoWiFi برای سیم کارت دوم در گلکسی نوت 8 Duos و ارتقای قابلیت‌های ضبط صدا نیز جزو تغییراتی است - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که باید انتظارش را داشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone