🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17387.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سورس کد تروجان بانکی Cerberus به صورت رایگان منتشر شد

سورس کد تروجان بانکی «سربروس» (Cerberus) پس از به فروش نرفتن در حراجی به شکل رایگان در فروم‌های هک منتشر شد. «Dmitry Galov»، محقق امنیت سایبری از شرکت کسپرسکی در کنفرانس Kaspersky NEXT 2020 گفت ...

سورس کد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - تروجان بانکی «سربروس» (Cerberus) پس از به فروش نرفتن در حراجی به شکل رایگان در فروم‌های هک منتشر شد.

«Dmitry Galov»، محقق امنیت سایبری از شرکت کسپرسکی در کنفرانس Kaspersky NEXT 2020 گفت سورس کد تروجان سربروس که تحت نام Cerberus v2 منتشر شده است، حالا به طور جدی موبایل‌ها و بانک‌ها را تهدید می‌کند.

سروبروس یک تروجان بانکی است که برای اندروید توسعه داده شده و دستکم از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - تابستان سال ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار گرفته است. این تروجان که از نوع RAT است، توانایی نظارت پنهانی، جاسوسی از تماس‌ها، اختلال در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - دیوایس و سرقت داده‌های مختلف - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - از جمله اطلاعات بانکی را دارد. بدافزار مورد بحث قادر به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - خواندن پیامک‌های حاوی رمز پویا (OTP) و کدهای احراز هویت دو مرحله‌ای است و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - بنابراین توانایی دور زدن این سپر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - دفاعی در اکانت‌ها را دارد.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران

اواسط تیر ماه امسال یکی از محققان امنیتی شرکت Avast بدافزار سربروس را در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - قالب یک اپلیکیشن مبدل واحدهای پولی در گوگل پلی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - کشف کرد. به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - گفته او این اپلیکیشن حین ارسال به گوگل پلی برای پشت سر گذاشتن پروسه اعتبارسنجی کاملاً سالم بوده اما مدتی پس از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - انتشار و زیاد شدن تعداد کاربران، هکرها تروجان را در قالب آپدیت به اپلیکیشن اضافه کرده‌اند.

بدافزار سربروس تیر ماه امسال پس از منحل شدن تیم توسعه دهنده آن با قیمت پایه ۵۰ هزار دلار به حراج گذاشته شد. توسعه دهنده سربروس قصد داشت آن را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - با قیمت ۱۰۰ هزار دلار همراه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - با تمام ابزارهای تکمیلی به فروش برساند و مدعی شد ماهانه ۱۰ هزار دلار درآمدزایی می‌کند. البته هیچ کس حاضر به خرید آن نشد.

حال کسپرسکی می‌گوید صاحب سربروس بنا به دلایلی نامشخص، سورس کد این بدافزار را به طور رایگان در یکی از فروم‌های هک روسی منتشر کرده است. به گفته کسپرسکی پس از این اتفاق آمار آلوده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - شدن موبایل‌ها بوسیله - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - اپلیکیشن در اروپا و روسیه به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - طور ناگهانی افزایش یافته است.

کسپرسکی می‌گوید - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - تمام فعالیت‌های سربروس را تحت نظر دارد و به کاربران توصیه می‌کند تا مراقب نصب اپلیکیشن‌های مشکوک در گوشی باشند و موارد امنیتی را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر ساری استان مازندران - حین استفاده از بانکداری اینترنتی رعایت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اشومنش نوشته شده درتاریخ 1402/05/10
سلام خوب هستید؟ طبرستان ساری تعمیر دارید.
پاسخ: بله در طبرستان شهر ساری خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone