🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17386.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مچ بند هوشمند «Amazfit Band 5» با قابلیت پایش سطح اکسیژن خون معرفی شد

هوآمی، از زیر مجموعه‌های شیائومی، مچ بند تناسب اندام جدید خود را با نام «Amazfit Band 5» و با بهره‌مندی از قابلیت‌های جدید و جالب توجهی همچون پایش میزان اکسیژن خون و پشتیبانی از الکسا ...

هوآمی، از زیر مجموعه‌های شیائومی، مچ بند تناسب اندام جدید خود را با نام «Amazfit Band 5» و با بهره‌مندی از قابلیت‌های جدید و جالب توجهی همچون پایش میزان اکسیژن خون و پشتیبانی از الکسا آمازون معرفی کرد.

مچ بند هوشمند جدید علاوه بر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کردکوی استان گلستان - ویژگی‌های ذکر شده، مجهز به سیستم پایش ضربان قلب و خواب، مانیتورینگ سلامت بدن در دوران قاعدگی در کنار پایش استرس بدن است. پوشیدنی جدید هوآمی شباهت زیادی به «می اسمارت بند 5» شیائومی دارد که اواخر تیرماه (ماه جولای) معرفی شد.

مچ بند هوشمند جدید «Amazfit Band 5» از نمایشگر رنگی 1.1 اینچی AMOLED با رزولوشن 126در 294 پیکسل بهره می‌برد. کاربران می‌توانند از تنوع بیش از 45 واچ فیس این مچ بند هوشمند لذت ببرند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کردکوی استان گلستان

 

مچ بند هوشمند جدید با کمک حسگر SpO2 میزان اکسیژن خون را پایش می‌کند که در می اسمارت بند 5 چنین قابلیتی وجود نداشت. اما همان‌طور که می‌دانید، هفته گذشته اپل واچ 6 نیز با همین قابلیت، یعنی پایش اکسیژن خون معرفی شد.

دستبند تناسب اندام جدید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کردکوی استان گلستان - هوآمی از تمرینات ورزشی تنفسی و 11 ورزش مختلف نیز پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کردکوی استان گلستان - می‌کند. پشتیبانی مچ بند هوشمند از الکسا آمازون بدین معنی است که کاربران می‌توانند با فرمان صوتی برخی تنظیمات از جمله تنظیم هشدارها و تایمرها را روی دستبند انجام دهند. گفتنی است «می اسمارت بند 5» بدون این قابلیت‌ها معرفی شد.

از دیگر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کردکوی استان گلستان - مشخصات برجسته «Amazfit Band - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کردکوی استان گلستان - 5» می‌توان به مقاومت در برابر نفوذ آب با استاندارد 5ATM و امکان کنترل موسیقی و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کردکوی استان گلستان - دوربین اشاره کرد. مچ بند هوشمند جدید از باتری 125 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که طبق اعلام شرکت می‌تواند با هر بار شارژ شدن حداکثر تا 15 روز به راحتی کار کند.

مچ بند هوشمند «Amazfit Band 5» از تاریخ 31 شهریور ماه (21 سپتامبر) با قیمت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کردکوی استان گلستان - 45 دلار از طریق وب‌سایت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کردکوی استان گلستان - آمازون آمریکا به فروش می‌رسد.

این روزها مچ بند‌های هوشمند طرفداران بسیاری پیدا کرده است و حالا باید ببینیم با تنوعی که این گجت‌‌های - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کردکوی استان گلستان - پوشیدنی در بازار دارند، کاربران از مچ بند هوشمند جدید هوآمی استقبال می‌کنند یا خیر. شیائومی از جمله شرکت‌هایی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کردکوی استان گلستان - است که در بازار گجت‌های پوشیدنی توانسته با ارائه محصولاتی مقرون به صرفه، حرفی برای گفتن داشته باشد - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کردکوی استان گلستان - و حالا باید ببینیم ادامه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کردکوی استان گلستان - این مسیر را چگونه طی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone