🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40480.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

تست مقاومت ریزر فون در برابر فشار، خراش و آتش [تماشا کنید]

کمپانی «ریزر» ماه گذشته از «ریزر فون» رونمایی کرده و پس از مدت کوتاهی آن را روانه بازار کرد. این اسمارت فون با شاسی آلومینیومی، نمایشگر 5.7 اینچی از نوع IGZO LCD با رزولوشن QHD، چیپست ...

کمپانی «ریزر» ماه گذشته از «ریزر فون» رونمایی کرده و پس از مدت کوتاهی آن را روانه بازار کرد. این اسمارت فون با شاسی آلومینیومی، نمایشگر 5.7 اینچی از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نوع IGZO LCD با رزولوشن QHD، چیپست اسنپدراگون 835 و 8 گیگابایت رم عنوان موبایل گیمینگ را با خود یدک می کشد.

از آنجایی که مشخصات سخت افزاری فوق العاده و طراحی زیبای این موبایل توجه کاربران - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - زیادی را به آن جلب کرده بود حالا کانال یوتیوبی معروف « JerryRigEverything» به سراغ تست مقاومت آن در برابر خراش، آتش و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فشار رفته است.

اگرچه ریز فون به نوعی نسخه بروز شده «Nextbit» محسوب می شود که مدتی پیش به یکی از زیرمجموعه های ریزر تبدیل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شد، اما مقاومت آن از جنبه های مختلف بسیار بهتر است.

با این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - وجود - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ریزر فون عاری از مشکل هم نیست، برای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مثال روی لنز دوربین پوششی قرار گرفته که با کشیدن تیغ روی آن دچار خراش هایی دائمی می شود. علاوه بر این بدنه فلزی آن نیز دچار خط و خش می شود.

نمایشگر 120 هرتزی اما - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مانند دیگر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - صفحه نمایش های با پنل LCD دیگری پس از برخورد با شعله های آتش، جان سالم به در برده و لکه سیاه روی آن به سرعت محو می شود.

این درحالی است که در تست - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فشار، لبه های موبایل در نزدیکی کلید - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پاور دچار شکستگی سطحی می شود، اما این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مساله روی کارایی موبایل تاثیری ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone