🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40478.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مدیاتک از چیپست جدیدی برای اینترنت اشیاء رونمایی کرد

کمپانی مدیاتک که به توسعه و  تولید طیف وسیعی از چیپست های موبایل مشغول است، در یکی از تازه ترین اقدامات خود با معرفی چیپست «MT2621» به دنیای اینترنت اشیاء (IoT) گام نهاده. چیپست مورد ...

کمپانی مدیاتک که به توسعه و  تولید طیف وسیعی از چیپست های موبایل مشغول است، در یکی از تازه ترین اقدامات خود با معرفی چیپست «MT2621» به دنیای اینترنت اشیاء (IoT) گام نهاده.

چیپست مورد بحث با در نظر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گرفتن محصولات مختلف و به عنوان ابزاری برای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برقراری ارتباط میان طیف وسیعی از گجت ها توسعه یافته، و با ارائه امکان برقراری تماس در انواع گجت های پوشیدنی و محصولات مجهز به IoT کاربرد خواهد داشت.

چیپست MT2621 از استانداردهای NB-IoT - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - R14 و GSM/GPRS پشتیبانی می کند

محصول جدید مدیاتک با برخورداری از استانداردهای ارتباطی «NB-IoT R14» و «GSM/GPRS» از طریق یک سیم کارت و آنتن توانایی اتصال به هردو شبکه را داشته، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ماژول باند عریض آن تمام باندهای معرفی شده در استاندارد «3GPP Rel-14» را پوشش می دهد، که در مجموع به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - معنی محصولی واحد با قیمت و زمان توسعه معقول، برای کاربری در بازارهای مختلف جهانی خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

در نهایت لازم به ذکر است که چیپست MT2621 از پردازنده ARMv7 با - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - فرکانس 26 مگاهرتز و 160 کیلوبایت حافظه اصلی بهره می برد که به همراه 4 مگابایت حافظه یکپارچه شده، از اپلیکیشن های مبتنی بر لینوکس پشتیبانی نموده و به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز شده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهارآفرین نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
او به شرکت تعمیرچی شعبه اسکو خیلی راضی بود. خدماتشان عالی بود و مایکروفر ناسیونال او را دوباره به زندگی برگرداند. آنها به سرعت به منزل او آمدند و مشکل را به سرعت حل کردند. او حتی فکر نمی کرد که مایکروفر بیشتر به خوبی کار کند، اما الو همه چیز را درست کردند. از اینکه خدماتشان برای او این قدر عالی بود، خوشحال و سپاسگزار است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone