تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24035.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ژاپنی ها دم در می‌آورند؛ ساخت ابزار رباتیک برای حفظ تعادل سالمندان [تماشا کنید]

یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه کیئو ژاپن (Keio University) دم رباتیکی ساخته که می تواند به افراد سالمند در حفظ تعادل کمک کند. این دم رباتیک که «آرک» (Arque) نام گرفته یک متر درازا دارد. ...

یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه کیئو ژاپن (Keio University) دم رباتیکی ساخته که می تواند به افراد سالمند در حفظ تعادل کمک کند.

این دم رباتیک - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - که «آرک» (Arque) نام گرفته یک متر درازا دارد. این اختراع با الهام گیری از جانورانی مثل یوزپلنگ که به کمک دم تعادل خود را حین دویدن و بالا رفتن از موانع حفظ می کنند ساخته شده است.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر امیرکلا استان مازندران

یکی از اعضای تیم دانشگاه کیئو به نام «Junichi Nabeshima» که در فیلم توضیحاتی در مورد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - این دم رباتیک می دهد می گوید:

«کارکرد این دم شبیه یک آونگ است؛ زمانی که فرد بدن خود را به یک سمت سوق می دهد، دم به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - جهت مخالف می رود.»

«آرک» می تواند به کمک چهار ماهیچه مصنوعی و هوای فشرده در هشت جهت حرکت کند. البته در حال حاضر این اختراع - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - در مراحل ابتدایی است و محققان در حال - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - کار کردن روی آن هستند تا انعطاف پذیری آن را بیشتر کنند. کارکرد این دم جالب را ببینید:

تیم کیئو معتقد است از این دم رباتیک استفاده های بیشتری هم می شود کرد؛ مثلاً کارکنان انبارها که نیازمند - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - جا به جا کردن اجسام سنگین هستند می توانند از این دم برای حفظ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - تعادل خود استفاده کنند. تیم سازنده می گوید از این وسیله شاید بتوان برای کارهای روزمره ای که نیاز به تعادل بیشتر دارند هم استفاده کرد.

ژاپن یکی از کشورهایی است که با معضل پیری مردمش دست - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - پنجه نرم می کند و این عامل تهدیدی جدی برای صنعت پویای این کشور - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - محسوب می شود. دولتمردان ژاپنی قصد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - دارند با اختراعاتی از این دست قشر سالخورده جامعه را همچنان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - سرپا نگه داشته - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - و از آنها در صنعت استفاده کنند.

جالب است بدانید کشورهای اروپایی و کانادا هم با مشکل پیری یا کمبود نیروی کار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - مواجهه هستند ولی برای حل این مشکل به پذیرفتن مهاجر روی آورده اند. اما جامعه بسته ژاپن و کوچک بودن آن عده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر امیرکلا استان مازندران - زیادی افراد را از مهاجرت به این کشور منصرف کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زمرد نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
بچه ها سایت ***** یخچال دیپوینت Boss شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone