🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40533.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ارسال دعوت نامه های رویداد 11 آبان اچ تی سی؛ آیا U11 Plus در راه است؟

شرکت اچ تی سی قرار است در 11 آبان ماه سال جاری رویدای را در شهر تایپه تایوان برگزار کند که بر اساس گزارشات اسمارت فون جدید این کمپانی نیز در آن معرفی خواهد شد. ...

شرکت اچ تی سی قرار است در 11 آبان ماه سال جاری رویدای را در شهر تایپه تایوان برگزار کند که بر اساس گزارشات اسمارت فون جدید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این کمپانی نیز در آن معرفی خواهد شد. به تازگی این شرکت تایوانی دعوت نامه های مربوط به رویداد مذکور را ارسال کرده.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

در تصویر دعوت نامه علامت «U» به چشم می خورد که کمی مبهم به نظر می رسد؛ ولی احتمال می رود مربوط به معرفی اسمارت فون U11 Plus - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - باشد. همچنین بر اساس گزارشات، پیشتر اعلام شده بود U11 پلاس تا انتهای سال جاری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - میلادی رونمایی خواهد شد؛ این موضوع نیز احتمال معرفی تلفن هوشمند مذکور در مراسم پیش رو را بیش از پیش تقویت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می کند. این موبایل احتمالاً  از نسبت نمایشگر 18:9 به همراه دوربین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی بهره خواهد برد و چیپست اسنپدراگون 835 در آن تعبیه خواهد گشت. همچنین به نظر می رسد ظرفیت حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت باشد.

لازم است یادآوری کنیم که در اواخر شهریور ماه سال جاری بود که گوگل اعلام - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کرد قصد خرید بخشی از کسب و کار شرکت HTC  به مبلغ 1.1 - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - میلیارد دلار را دارد و به دنبال آن تخمین زده شد که به زودی ارزش سهام شرکت تایوانی تا 10 درصد افزایش خواهد یافت. البته این معامله به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - معنی پایان ساخت تلفن های هوشمند توسط اچ تی سی نیست - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و این کمپانی تایوانی همچنان به ساخت موبایل هایی با برند خود، ادامه خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone