🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40534.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

تفاوت های هواوی میت 10، 10 پرو و پورشه دیزاین

هواوی روز گذشته از سه پرچمدار میت 10، 10 پرو و مدل پورشه دیزاین رونمایی کرد. بار اصلی درآمدزایی بر عهده دو مدل اول است، در حالی که پورشه دیزاین قرار است به تعداد محدود ...

هواوی روز گذشته از سه پرچمدار میت 10، 10 پرو و مدل پورشه دیزاین رونمایی کرد. بار اصلی درآمدزایی بر عهده دو مدل اول است، در حالی که پورشه دیزاین قرار است به تعداد محدود و برای کاربرانی که به مدل های خاص علاقه دارند، تولید شود. برای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بررسی تفاوت های این سه مدل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با ما همراه باشید:

1. نمایشگرتعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسانمیت 10 نمایشگر 5.9 اینچی با پنل LCD و رزولوشن 1440×2560 پیکسل دارد، در حالی که میت 10 پرو به نمایشگر 6 اینچی OLED با رزولوشن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 1080×2160 مجهز - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شده است. حاشیه های هر دو دستگاه در بالا و پایین بسیار کم است و میت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 10 پرو به خاطر نسبت تصویر 18:9 باریک تر به نظر می رسد.

2. طراحیتعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسانطراحی هر سه مدل بسیار جذاب و فریبنده است. در پنل شیشه ای پشتی شاهد دوربین های دوگانه عمودی با نواری افقی هستیم که دور آنها را فراگرفته است.

3. چیپستتعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسانپیکربندی سخت افزار هرسه مدل تقریبا یکسان است و همه آنها از چیپست کایرین 970 و باتری 4000 میلی آمپری بهره می برند با - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حال میت 10 تنها با 4 گیابایت رم عرضه می شود در حالی که میت 10 پرو دو - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مدل 4 و 6 گیگابایتی دارد. پورشه دیزاین نیز با 6 گیگابایت رم و 256 گیگبایت حافظه داخلی در دسترس - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کاربران قرار خواهد گرفت.

4. دوربینتعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراساندوربین های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این دو مدل تفاوتی با هم ندارد و هردوی آنها از دوربین دوگانه با سنسورهای 20 و 12 مگاپیکسلی باگشودگی دریچه f/1.6 برخوردار هستند. دوربین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سلفی هر سه مدل نیز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مجهز شده است.

به گفته کمپانی سازنده موتور عصبی چیپست می تواند شیئی را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که قصد عکسبرداری از آن دارید بلافاصله شناسایی کرده و تصویربرداری را مطابق با آن تنظیم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کند.

5. قیمتتعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسانقیمت مدل های میت 10 و مدل پرو تفاوت چندانی باهم ندارد اما پورشه دیزاین که با همکاری خودروساز آلمانی تولید شده، علی رغم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مشخصات نزدیک به میت 10 تقریبا دو برابر آن قیمت دارد.

بر این اساس میت 10 به قیمت 699 یورو، مدل پرو با 6 گیگابایت رم 799 یورو و پورشه دیزاین نیز با برچسب قیمتی 1395 یورو عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone