🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  3. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  4. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  5. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26906.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش سازمان ملل هکرهای کره شمالی 2 میلیارد دلار رمز ارز دزدیده‌اند

به گزارش سازمان ملل کره شمالی با هک مراکز مالی و تبدیلات رمزارز خارج این کشور توانسته تا به حال نزدیک به 2 میلیارد دلار از دزدی رمز ارز به دست بیاورد. در این گزارش ...

به گزارش سازمان ملل کره شمالی با هک مراکز مالی و تبدیلات رمزارز خارج این کشور توانسته تا به حال نزدیک به 2 میلیارد دلار از دزدی رمز ارز به دست بیاورد. در این گزارش همچنین آمده که کره شمالی از هکرها به منظور پول‌شویی و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - تولید درآمد برای دور زدن تحریم‌های بین‌المللی استفاده کرده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که احتمالا از این فعالیت‌ها برای تامین هزینه ساخت سلاح‌های اتمی این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - کشور استفاده می‌شود. این ادعا توسط متخصصان مستقل شاخه‌ای از سازمان ملل که به پایش وضعیت تحریم‌های کره شمالی می‌پردازند، در یک نسخه پیش‌نویس تنظیم شده است. به گزارش CNN یکی از دیپلمات‌های سازمان ملل که می‌خواهد ناشناس بماند هم محتویات این گزارش را تأیید کرده است.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان

شرکت امنیت سایبری کسپراسکای یکی از تیم‌های هکر کره شمالی به نام لازاروس را به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - مدت چند سال تحت نظر دارد. در سال 2017 این شرکت تحقیقی منتشر کرد که خبر از دزدی 81 میلیون دلاری این گروه از بانکی در بنگلادش می‌داد.

همچنین در سال 2018 گزارش شده بود که لازاروس بار دیگر وارد عمل شده و حالا با استفاده از نرم‌افزارهای جدیدی تاجران رمزارز را هدف قرار داده است. این نرم افزار که به بدافزاری آلوده شده بود به هدایت کنندگانش اجازه می‌داد از طریق درهای مخفی وارد سیستم‌های آلوده شوند.

در همان زمان و حدود یک ماه بعد، تحقیقات - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - بیشتر نشان داد که لازاروس مسئول 5 حمله از 14 حمله سایبری به مراکز تبدیل رمزارز بوده که بین فوریه 2017 و آگوست - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - 2018 اتفاق افتاده بودند. در این حملات گروه هک مذکور 571 میلیون دلار به جیب زدند که تقریبا نیمی از مبلغ مجموع 14 دزدی بود.

این در حالیست که کره شمالی پیشتر کره - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - جنوبی را به هک کامپیوترهایش برای ماین غیر قانونی و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - دزدی رمز ارز - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - متهم کرده بود. آن‌ها - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - اعتقاد داشتند که هکرهای کره جنوبی از بدافزار ماینینگ Monero برای این کار استفاده کرده‌اند.

در حالی که یکی از بخش‌های سازمان ملل چند ماه پیش تخمین زده بود که کره شمالی در پروسه هک زیرساخت‌های رمزارز کشورهای دیگر 670 میلیون دلار به دست آورده، تخمین 2 میلیاردی فعلی این سازمان در صورت نزدیک بودن به واقعیت، ابعاد وسیع این حملات سایبری را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone