تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35344.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

واردکنندگان متخلف موبایل به زودی معرفی می‌شوند؛ فعلاً خریدار به شانس نیاز دارد

وزارت ارتباطات ۹ روز پیش فهرست شرکت‌هایی که برای واردات موبایل ارز دولتی دریافت کرده بودند را منتشر کرد و در این مدت زمان صرفاً نتیجه‌ی بررسی از شرکت نودیس پرداز که ۲۶ میلیون یورو ...

وزارت ارتباطات ۹ روز پیش فهرست شرکت‌هایی که برای واردات موبایل ارز - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دولتی دریافت کرده بودند را منتشر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کرد و در این مدت زمان صرفاً نتیجه‌ی بررسی از شرکت نودیس پرداز که ۲۶ میلیون یورو ارز - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دولتی دریافت کرده بود، از طرف وزیر ارتباطات - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - منتشر شد. از سوی دیگر رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، امروز را آخرین مهلت شرکت‌های واردکننده جهت تحویل اسناد و مدارک‌شان به تعزیرات اعلام کرده و حالا رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی نیز خبر می‌دهد که بررسی‌ها در حال انجام است و به زودی نام واردکنندگان متخلف اعلام خواهد شد.

اولین شرکتی که تخلف آن - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به سرعت مشخص شد، «نودیس پرداز» بود که به گفته وزیر ارتباطات، ۲۰ هزار آیفون وارد کرده، ۱۵ هزار آیفون را یکجا به شرکتی دیگر با قیمتی ۲ میلیون گران‌تر از معمول به فروش رسانده و ۵ هزار آیفون هم در انبار موجود داشته است.

در حال حاضر دستگاه‌های مسئول روی سایر واردکنندگان موبایل که ارز دولتی گرفته‌اند متمرکز شده‌اند. برای مثال «جمال انصاری» رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با تسنیم - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اعلام کرده است - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که بررسی‌ها در خصوص شرکت‌های واردکننده موبایل به سرعت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در حال انجام است. او همچنین می‌گوید که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - امروز -۱۲ تیر ماه- آخرین - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مهلت این شرکت‌ها برای ارائه اسناد و مدارک خود به تعزیرات بوده است.

از سوی دیگر «مهدی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - محبی»، رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی به ایسنا می‌گوید که لیست متخلفان واردات موبایل به زودی منتشر می‌شود. بررسی‌های دیجیاتو از بازار موبایل نیز نشان می‌دهد که در روزهای گذشته، شرایط قیمتی تا - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - حدی عادی‌تر شده و علت اصلی آن، تلاش شرکت‌های واردکننده موبایل برای فروش سریع محصولاتشان با نرخ مصوب و ارز دولتی است. به این دلایل قیمت بسیاری از محصولات پرچمدار اکنون در بازار با کاهش نسبی همراه بوده و حتی روز گذشته، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خریداران برای تهیه آیفون ۱۰ با قیمت واقعی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - صف کشیدند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

نکته قابل توجه اینجاست که اقدامات غیرقانونی یک یا چند شرکت، حالا باعث شده تا انگشت اتهام به سوی تمام واردکنندگان موبایل کشیده شود. این در حالیست که «آیدین آرام»، قائم مقام مدیرعامل شرکت پارس سام تل در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که اکنون وضعیت بازار موبایل به گونه‌ای است که هر دستگاه می‌تواند سه قیمت متفاوت داشته باشد. قیمت اول، مربوط به موبایلی است که با ارز دولتی وارد شده. اما شاید همان موبایل، توسط یک واردکننده دیگر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با ارز آزاد به کشور آمده باشد و فروشش هم با قیمت ارز آزاد کاری منطقی به نظر برسد. از سوی دیگر او اشاره می‌کند که در ماه‌های اخیر، واردات چمدانی موبایل بیشتر از آن‌چیزی بوده که افراد تصور می‌کنند و موبایلی که به این شکل وارد کشور شده، معمولاً گران‌ترین حالت را دارد.

نمی‌توان آشفتگی در بازار موبایل را پنهان کرد و به دلیل عدم وجود یک برنامه ریزی جامع‌تر در واردات موبایل، بعضی از این شرکت‌ها موبایلی را با ارز دولتی وارد کرده‌اند و بعضی دیگر، همان موبایل را با ارز آزاد. اینجاست که خریدار برای رفع نیاز خود باید کمی به شانس و البته انصاف فروشنده متکی باشد.

دیجیاتو پیش از این قیمت ۲۰ موبایل محبوب بازار را با ارز دولتی علاوه بر عوارض جانبی آن محاسبه کرده است. رقمی که در ستون انتهایی جدول مشاهده می‌کنید، بدون هزینه‌های جانبی مانند ارسال، انبارداری گمرک و سود شرکت‌های واردکننده، عمده فروش و همچنین خرده فروش است اما در هر صورت شکاف عمیقی بین قیمتی که در هفته گذشته (۵ تیرماه) فروخته می‌شد و قیمت خام واقعی دیده می‌شود.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone