🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15530.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مدیاتک احتمالا اولین چیپ ۴ نانومتری جهان را روانه بازار می‌کند

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی دو منبع آگاه، مدیاتک اولین چیپ ۴ نانومتری جهان را وارد بازار خواهد کرد. تولید این چیپست احتمالا در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ یا ابتدای ۲۰۲۲ آغاز می‌شود. تاکنون ...

براساس - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گلستان استان گلستان - اطلاعات منتشر شده از - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گلستان استان گلستان - سوی دو منبع آگاه، مدیاتک - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گلستان استان گلستان - اولین چیپ ۴ نانومتری جهان را وارد بازار خواهد کرد. تولید این چیپست احتمالا در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ یا ابتدای ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.

تاکنون شرکت‌های مختلفی برای تامین تراشه موردنیاز خود وارد مذاکره با مدیاتک شده‌اند. این شرکت اکنون در حال مذاکره با شرکت‌های اوپو، شیائومی، سامسونگ و ویوو است تا بتواند نیاز آنها را برای چیپ ۴ نانومتری تامین کند.

خرداد ماه سال گذشته کمپانی TSMC که ارزشمندترین شرکت فعال در زمینه محصولات نیمه هادی دنیا به شمار می‌رود، از توسعه فرایند تولید ۴ نانومتری خبر داد. تراشه ۴ نانومتری TSMC ضمن بهبود عملکرد و کاهش - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گلستان استان گلستان - مصرف انرژی یک مزیت مهم دیگر هم دارد و آن سازگاری طراحی‌اش - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گلستان استان گلستان - با لیتوگرافی ۵ نانومتری است، بنابراین به راحتی می‌توان به تراشه‌های جدید مهاجرت کرد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر گلستان استان گلستان

مدیاتک ظاهرا برای اینکه بتواند خط تولید چیپ ۴ نانومتری TSMC را از آن خود کند‌، مجبور شده بیش از حد - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گلستان استان گلستان - معمول هزینه بپردازد. در حالی که تولید چیپ‌های ۵ نانومتری پیشرفته هزینه‌ای در حدود ۳۰ تا ۳۵ دلار روی دست شرکت‌ها می‌گذارد، مدیاتک برای رزرو خط تولید تراشه‌های ۴ نانومتری TSMC برای هرکدام از آن‌ها ۸۰ دلار هزینه می‌کند. همین موضوع روی قیمت نهایی چیپ و محصولات مجهز به آن تاثیر منفی می‌گذارد.

براساس برخی گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه، احتمالا چیپست جدید مدیاتک، تراشه‌های سری اسنپدرگون ۸۰۰ شرکت - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گلستان استان گلستان - کوالکام را به چالش خواهید کشید و به رقیبی برای آنها - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گلستان استان گلستان - تبدیل - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گلستان استان گلستان - خواهد شد. انتظار می‌رود چیپ‌ جدید ۴ نانومتری این شرکت به میزان قابل توجهی به بهینه‌سازی مصرف انرژی کمک کند.

انتظار می‌رود در آینده اطلاعات بیشتری از این - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گلستان استان گلستان - تراشه ۴ نانومتری منتشر شود و از قدرت و همچنین میزان مصرف انرژی آن مطلع شویم. البته این احتمال وجود دارد که گزارش اخیر صحت نداشته باشد - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گلستان استان گلستان - و مدیاتک در چنین مسیری گام برندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone