🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15528.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

وزارت بهداشت: برای دریافت واکسن کرونا و ثبت پرونده سلامت وارد هیچ سایتی نشوید

وزارت بهداشت با انتشار اعلامیه‌ای به مردم هشدار داد به بهانه دریافت واکسن کرونا و ثبت پرونده سلامت به هیچ سایتی مراجعه نکنند. این وزارتخانه اعلام کرده اگر در این رابطه اقدامی بشود در رسانه‌های ...

وزارت بهداشت با انتشار اعلامیه‌ای به مردم هشدار داد به بهانه دریافت واکسن کرونا و ثبت پرونده سلامت به هیچ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - سایتی مراجعه نکنند. این وزارتخانه اعلام کرده اگر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - در این رابطه اقدامی بشود در رسانه‌های رسمی درباره نحوه و شرایط آن اطلاع رسانی خواهد شد.

طی روزهای - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - اخیر و پس از اظهارات مقامات درباره واکسیناسیون عمومی، پیام‌هایی از سمت کاربران در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در آن لینک‌هایی برای ثبت نام واکسن کرونا قرار دارد. برخی از این لینک‌ها به ظاهر به تعدادی از مراکز دانشگاهی متصل است و یا با قرار دادن نام آشنای «سیب» (از دامنه‌ها و طرح‌های وزارت بهداشت) روی آن، کاربران را فریب می‌دهد. وزارت بهداشت در همین راستا - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - اعلام کرده سامانه سیب به هیچ عنوان در دسترس مردم نیست بلکه فقط مراقبین سلامت و پزشکان - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - می‌توانند وارد شوند. به هیچ عنوان به بهانه ثبت نام واکسن و ایجاد پرونده وارد سایتی تحت هر عنوانی نشوید.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خلخال استان اردبیل

بر اساس بیانیه‌ای که وزارت بهداشت در رسانه‌ها منتشر ساخته، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - هیچ تشکیل پرونده‌ای در شرایط فعلی نیاز به ثبت نام اینترنتی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - ندارد و هیچ لینکی برای ثبت نام و پرداخت هزینه صحت ندارد. این وزارتخانه تاکید کرده که مردم فریب پیام های مجازی را نخورند و به هیچ عنوان در این شرایط کرونا برای گرفتن واکسن - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - به مراکز بهداشت مراجعه نکنند؛ چون هنوز واکسیناسیون گروه‌های جمعیتی شروع نشده است.

وزارت بهداشت تاکید کرده که اگر خبری در این رابطه باشد و اقدامی صورت بگیرد، در رسانه‌های رسمی اعلام عمومی می‌شود. در پایان بیانیه وزارت بهداشت به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - توصیه‌های ایمنی شهروندان در این شرایط تاکید شده است که عینا به شرح زیر است:

«تنها برای تشکیل و استعلام پرونده بهداشتی با شماره تماس نزدیکترین مرکز یا پایگاه یا خانه بهداشت محل سکونتتان تماس بگیرید و از مراقبین سلامت و بهورزان خود وضعیت دارا بودن یا نبودن پرونده بهداشتی خود را سوال کنید.» بنابر اعلام - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - کانال خبری وزارت بهداشت،  اگر پرونده نداشته باشید یا پرونده شما ناقص باشد مراقبین سلامت در شهرها و بهورزان در روستاها از شما می خواهند جهت تکمیل پرونده مراجعه کنید.  وزارت بهداشت در خاتمه - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - این بیانیه مجددا تاکید - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - کرده به هیچ عنوان برای واکسن یا امور غیرمرتبط به مراکز بهداشت مراجعه نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone