🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15563.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های سری آنر ۵۰ با طراحی متفاوت دوربین ماه آینده میلادی از راه می‌رسند

تصویر غیر رسمی به اشتراک گذاشته شده از پنل پشتی آنر ۵۰ از طراحی متفاوت دوربین اصلی با بهره‌مندی از دو حلقه خبر می‌دهد. همانطور که در تصویر دیده می‌شود، پنل پشتی گوشی هوشمند آنر ...

تصویر غیر رسمی به اشتراک گذاشته شده از پنل پشتی آنر ۵۰ از طراحی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی - متفاوت دوربین اصلی با بهره‌مندی از دو - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی - حلقه خبر می‌دهد.

همانطور که در تصویر دیده می‌شود، پنل پشتی گوشی هوشمند آنر ۵۰ احتمالا مجهز به دو دایره برای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی - قرارگیری لنزهای دوربین خواهد بود که به صورت عمودی در زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند. زبان طراحی به‌کار برده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی - شده در طراحی ماژول دوربین دستگاه مذکور، یادآور زبان طراحی مورد استفاده در رندرهای هواوی P50 است.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی

دی ماه سال گذشته آنر V40 در بازار چین در دسترس کاربران قرار گرفت و انتظار می‌رفت پس - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی - از آنر V40، گوشی هوشمند آنر ۴۰ به بازار عرضه شود. ‌اما این اتفاق نیفتاد و به نظر می‌رسد کاربران باید منتظر گوشی‌های هوشمند سری آنر ۵۰ در ماه آینده میلادی باشند.

همانطور که در تصویر دیده می‌شود، در دایره بالایی فقط یک عدد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی - لنز جای گرفته است. اما در حلقه پایینی، دو روزنه در نظر گرفته شده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی - و فلش LED نیز در بین آنها قرار داده شده است.

براساس گمانه‌زنی‌ها، به نظر می‌رسد آنچه در سمت راست دیده می‌شود، احتمالا لنز دوربین یا فیلتر اضافی است که به صورت مغناطیسی به دایره - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی - دوربین متصل شده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی - است. شاید به همین دلیل در دایره بالایی فقط - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی - یک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی - عدد لنز دوربین قرار گرفته. هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی - گوشی‌های سری آنر ۵۰ منتشر نشده. ظاهرا مشخصات دوربین موبایل جدید به آنر V40 شباهت دارد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی

آنر V40  از نمایشگر ۶.۷۲ اینچی OLED با - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی - نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و چیپست دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس مدیاتک بهره می‌برد. پنل پشتی دستگاه مجهز به دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و در نهایت دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 است.

هنوز سوالات بسیاری در مورد گوشی‌های هوشمند سری آنر ۵۰ وجود دارد که - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شازند استان مرکزی - بی‌پاسخ مانده‌اند. انتظار می‌رود تا زمان معرفی این محصولات یعنی ماه آینده میلادی، اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone