🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  5. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15534.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی F52 5G با دریافت تاییدیه TENAA یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

سامسونگ روی دو گوشی جدید مبتنی بر گلکسی A52 5G به نام‌های گلکسی F52 5G و گلکسی M62 5G کار می‌کند. حالا دستگاه اول موفق به کسب تاییدیه TENAA شده که در کنار بخشی از ...

سامسونگ روی دو گوشی جدید مبتنی بر گلکسی A52 5G به نام‌های گلکسی F52 5G و گلکسی M62 5G کار می‌کند. حالا دستگاه اول موفق به کسب تاییدیه TENAA شده که در کنار بخشی از مشخصات، تصاویر آن را هم در اختیار ما قرار می‌دهد.

این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-E5260 تاییدیه دریافت کرده و بر اساس تصاویر موجود در TENAA، سامسونگ آن را با دوربین اصلی چهارگانه روانه بازار می‌کند. این دستگاه که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - گویی طراحی قدیمی‌تری نسبت به گلکسی A52 5G دارد.

طبق اطلاعات موجود در تاییدیه، گلکسی F52 5G با باتری ۴۳۵۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ از راه می‌رسد. این دستگاه ابعادی برابر ۸.۷ در ۷۶.۳ در ۱۶۴.۶۳ میلی‌متر دارد و همچنین - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - از دو سیمکارت، وای فای دو بانده و بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند. طبق تاییدیه 3C، این دستگاه همچنین قادر به پشتیبانی از فناوری - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - شارژ سریع ۲۵ واتی است.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان

یکی از - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - موارد جالب در تاییدیه TENAA، ثبت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - نام هواوی به عنوان درخواست‌کننده و سامسونگ به عنوان تولیدکننده است. احتمالا این اطلاعات مشکل دارند و البته هم چیز در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - هفته‌های آینده مشخص خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان

اگر این دستگاه را مبتنی بر گلکسی A52 5G درنظر بگیریم، باید منتظر استفاده از نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی، چیپ اسنپدراگون 750G، دوربین ۶۴ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - مگاپیکسلی با - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - لرزشگیر اپتیکال و استاندارد IP67 در آن باشیم. با توجه به شماره مدل، احتمالا گلکسی F52 5G در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - چین عرضه می‌شود.

در مقابل، احتمالا گلکسی M62 5G وارد بازار کشورهای در حال - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - توسعه مانند هند می‌شود و از قابلیت‌های مشابه با گلکسی F52 - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - 5G بهره می‌برد. با این وجود، انرژی آن را یک باتری بزرگتر یعنی ۶۰۰۰ میلی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - آمپر ساعتی تامین خواهد کرد - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - تا مانند سایر گوشی‌های سری گلکسی M، شارژدهی بالایی داشته - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - باشد.

با توجه به رویکرد سامسونگ و شرکت‌های دیگر، سهم گوشی‌های 5G در ماه‌های آینده افزایش چشمگیری در جهان پیدا می‌کند، البته زیرساخت‌های مناسب این شبکه هم باید در کشورها وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone