🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15558.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

نسل بعدی دستگاه تاشو سامسونگ احتمالا مجهز به سه نمایشگر و دو لولا خواهد بود

طی چند ماه گذشته خبرهای غیر رسمی مختلفی منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ روی توسعه گوشی تاشو جدیدی کار می‌کند که به داخل و خارج تا می‌شود. گزارش دیگری ادعا کرده بود که سامسونگ ...

طی چند ماه گذشته خبرهای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - غیر رسمی مختلفی منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ روی توسعه گوشی تاشو جدیدی کار می‌کند که به داخل و خارج تا می‌شود. گزارش دیگری ادعا کرده بود که سامسونگ با عرضه گلکسی زد فولد تب قصد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - دارد وارد بازار تبلت‌های تاشو شود. اکنون اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه تاشوی بعدی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - سامسونگ منتشر شده است.

مستندات مربوط به پتنت جدید سامسونگ دستگاهی را نشان می‌دهد که می‌تواند به دو طرف داخل و خارج تا شود. گزارش منتشر شده از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - سوی «LetsGoDigital» برمبنای اطلاعات منابع آگاه از سند ۵۲ صفحه‌ای این پتنت خبر می‌دهد و طرحی آن را را به نمایش می‌گذارد. با توجه به تصویر ارائه شده، به نظر می‌رسد سامسونگ در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - حال توسعه یک گوشی تاشو با سه نمایشگر و دو لولا است.

زمانی که گوشی کاملا به سمت بیرون باز می‌شود، دستگاه دارای یک نمایشگر غول پیکر است که در بالای آن بریدگی برای دوربین سلفی دوگانه دیده می‌شود. در این حالت نمایشگر دستگاه در ابعاد نمایشگر یک تبلت گسترده خواهد شد و به نظر می‌رسد این دستگاه از قلم S Pen نیز بهره می‌برد.

از طرفی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - دیگر با بسته شدن قسمت‌های سمت چپ و راست دستگاه، دو نمایشگر به یکدیگر متصل می‌شوند و نمایشگر کوچکتری را تشکیل می‌دهند. قلم S Pen را می‌توان برای شارژ به صورت مغناطیسی به یکی از دستگاه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - متصل کرد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - و یا برای استفاده از قابلیت شارژ سریعتر در فرورفتگی ایجاد شده توسط دو نمایشگر کوچک قرار داد. همچنین هنگامی که گوشی به سمت بیرون - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - تا زده می‌شود، یک نمایشگر تمام صفحه از جلو و دو نمایشگر در پشت گوشی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین در صورت باز شدن کامل، گوشی مجهز به دوربین دوگانه و فلاش LED خواهد بود.

وجود چنین دستگاهی می‌تواند از نظر عملکرد و بهره‌وری اهمیت زیادی داشته باشد. با این حال ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا شاهد رونمایی چنین دستگاهی توسط - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - سامسونگ باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone