🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  3. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  4. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  5. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15525.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

موتورولا از اولین گوشی سری G با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد

موتورولا اولین گوشی سری G با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را با نام موتو G60 معرفی کرد. این کمپانی در کنار این محصول، از گوشی موتو G40 Fusion هم پرده برداشت. این گوشی‌های هوشمند موتورولا به ...

موتورولا اولین گوشی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر چمخاله استان گیلان - سری G - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر چمخاله استان گیلان - با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را با نام موتو G60 معرفی کرد. این کمپانی در کنار این محصول، از گوشی موتو G40 Fusion هم پرده برداشت.

این گوشی‌های هوشمند موتورولا به چیپ اسنپدراگون ۷۳۲G، نمایشگر ۶.۸ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ مجهز شده‌اند.

این محصولات موتورولا که در هند تولید می‌شوند، از دوربین‌های - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر چمخاله استان گیلان - متفاوتی بهره می‌برند. در این بخش موتو G60 اولین گوشی سری G با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی محسوب می‌شود. این دستگاه همچنین از دوربین ۸ مگاپیکسلی با امکان عکاسی اولترا واید و ماکرو - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر چمخاله استان گیلان - و دوربین تشخیص عمق بهره می‌برد. در جلوی این دستگاه هم دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی درون یک حفره قرار دارد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر چمخاله استان گیلان

موتورولا موتو G40 Fusion به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده، با این حال دو سنسور دیگر دوربین پشتی و البته دوربین سلفی آن تفاوتی با برادرش ندارد.

این محصولات از سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی بهره می‌برد، به یک دکمه مخصوص برای دستیار گوگل استیستنت مجهز شده‌اند و همچنین از ژست‌های سریع موتورولا پشتیبانی می‌کنند. این دو موبایل در برابر پاشش آب - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر چمخاله استان گیلان - مقاوم هستند، با این حال موفق به کسب تاییدیه IP نشده‌اند.

گوشی موتو G60 به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و البته از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت هم پشتیبانی می‌کند. قیمت این گوشی هوشمند برابر ۲۴۰ دلار است.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر چمخاله استان گیلان

محصول دیگر موتورولا، موتو G40 Fusion در دو نسخه مجهز به ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. قیمت این مدل‌ها به ترتیب برابر ۱۸۷ و ۲۱۴ دلار است.

در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر چمخاله استان گیلان - حال حاضر موتورولا به برنامه‌هایش برای عرضه این محصولات در بازار جهانی اشاره‌ای نکرده و این احتمال وجود دارد که این گوشی‌های میان‌رده تنها در بازار هند به فروش برسند و منحصر به همین - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر چمخاله استان گیلان - کشور باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone