🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15532.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

کاویار از آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس با طرح ایلان ماسک رونمایی کرد

شرکت روسی «کاویار» (Caviar) هرچند وقت یکبار نسخه لوکس محصولات الکترونیکی موجود در بازار را معرفی می‌کند و حالا اینبار به سراغ چهره‌های مطرح در صنعت فضایی مانند ایلان ماسک و جف بزوس رفته تا ...

شرکت روسی «کاویار» (Caviar) هرچند وقت یکبار نسخه لوکس محصولات الکترونیکی موجود در بازار را معرفی می‌کند و حالا اینبار به سراغ چهره‌های مطرح در صنعت فضایی مانند ایلان ماسک و جف بزوس رفته تا از آن‌ها برای نسخه مخصوص آیفون - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان - ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس استفاده کند.

این کمپانی از چندین مدل رونمایی کرده که یکی از آن‌ها مربوط به فضانورد روس، «یوری گاگارین» می‌شود. برای بدنه این محصولات از تیتانیوم صنعت هوانوردی به همراه طرح - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان - سه‌بعدی راکت «Vostok-K» استفاده شده. تنها ۱۲ نمونه از این آیفون‌ها ساخته می‌شود و هرکدام از آن‌ها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان - حاوی بخشی از ماموریت تاریخی گاگارین هستند. قیمت این مدل از ۸,۹۲۰ دلار شروع می‌شود.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان

علاوه بر گاگارین، کاویار از فضانورد آمریکایی یعنی «نیل آرمسترانگ» که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان - اولین انسانی است که پا روی ماه گذاشته هم الهام گرفته. این آیفون‌ها تنها در ۱۱ نمونه تولید می‌شوند و قیمت پایه‌ای برابر ۶,۴۵۰ دلار دارند. روی پنل پشتی این گوشی‌ها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان - پرچم آمریکا و آرمسترانگ قرار دارد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان

یکی دیگر از این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان - آیفون‌ها مربوط به «سرگئی کارالیوف»، رئیس و مهندس - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان - ارشد پروژه‌های فضایی شوروی می‌شود که در پروژه‌های - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان - مختلفی نقش داشته است. بدنه این محصولات از تیتانیوم مقاوم و همچنین طلا ساخته شده و تاریخ ۴ اکتبر ۱۹۵۷، روز پرتاب ماهواره اسپوتنیک روی آن‌ها حک شده است. این مدل در ۹۹ نمونه و با قیمت پایه ۶,۷۶۰ دلار ساخته - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان - می‌شود.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان

پس از گذر از دوران قدیم صنعت فضایی، پا به دوران مدرن می‌گذاریم که در آن، کارآفرین میلیاردر یعنی ایلان ماسک یکه‌تازی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان - می‌کند. آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس، ایلان ماسک و هدف نهایی شرکت اسپیس ایکس یعنی مریخ را به تصویر می‌کشد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان

کاویار تنها ۱۹ مدل از این آیفون‌ها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان - می‌سازد که به تعداد سال‌های تاسیس اسپیس ایکس است. قیمت این محصولات از ۶,۶۱۰ دلار شروع می‌شود.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان

شرکت روسی کاویار از مدل دیگری - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان - به نام - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان - «ماسک روی مریخ» هم رونمایی کرده که شامل کپسول دراگون می‌شود.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان

در نهایت شاهد رونمایی از مدل مربوط به شرکت جف بزوس هستیم. روی پنل پشتی این مدل یک پر، لوگوی شرکت بلو اوریجین به چشم می‌خورد و روی آن تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۱۵ یعنی تاریخ اولین پرتاب راکت قابل استفاده مجدد «نیو شپرد» به چشم می‌خورد. آیفون ۱۲ پرو مدل بزوس با قیمت ۵,۸۴۰ دلار به فروش می‌رسد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان

کاویار همچنین از اسنیکرهای بزوس و ماسک با قیمت ۹۹۰ دلار رونمایی کرده و همچنین ساعتی به نام «Discovery Meteorite» معرفی کرده که قیمتی برابر ۴,۴۵۰ دلار دارد. این ساعت در ۹۹ نسخه ساخته می‌شود.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر املش استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone