🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15557.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت تغییر سرعت پخش پیام صوتی به نسخه بتا واتساپ اضافه شد

پیام‌های صوتی در اپلیکیشن واتساپ به صورت پیش‌فرض با سرعت عادی پخش می‌شود. اما اکنون کاربران اندرویدی این پیام رسان می‌توانند در نسخه بتا اپلیکیشن،‌ سرعت پخش پیام‌های صوتی را تغییر بدهند. یکی از مهم‌ترین ...

پیام‌های - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - صوتی در اپلیکیشن واتساپ به صورت پیش‌فرض با سرعت عادی پخش می‌شود. اما اکنون کاربران اندرویدی این پیام رسان می‌توانند در نسخه بتا اپلیکیشن،‌ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - سرعت پخش پیام‌های صوتی را تغییر بدهند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پیام‌ رسان‌ها امکان ارسال «پیام صوتی» - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - است. بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به جای تایپ کردن، پیام خود را به راحتی ضبط و ارسال کنند. با این وجود ممکن است برخی پیام‌های صوتی به دلیل طولانی بودن، کاربران را خسته کند. پیشتر گفته شده بود که واتساپ در حال آزمایش قابلیت تنظیم سرعت پخش پیام‌های صوتی است و اکنون این ویژگی در بروزرسانی جدید در دسترس کاربران قرار گرفته است.

واتساپ سرانجام توانایی گوش دادن به پیام‌های صوتی با سرعت مختلف را در دسترس کاربران نسخه بتا سیستم عامل اندروید قرار داده است. این ویژگی از حدود یک ماه پیش در دست توسعه بوده و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - عرضه آن برای کاربران بتا تا حد زیادی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - می‌تواند تعجب آور باشد زیرا سرعت توسعه و ارائه‌ این قابلیت نه چندان جدید از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - سوی واتساپ در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - مقایسه با سایر اپلیکیشن‌ها - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - مانند تلگرام بسیار کند است. به هر حال کاربران اندروید با دریافت نسخه آزمایشی واتساپ می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - و سرعت پخش پیام‌های صوتی خود - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - را حداکثر تا ۲ برابر افزایش دهند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌شود برای انجام این کار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - دکمه‌ای در نظر گرفته شده که - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - با کلیک روی آن سرعت پخش پیام صوتی افزایش - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - پیدا می‌کند.

در حال حاضر اپلیکیشن‌های پیام رسان بسیار زیادی در دسترس کاربران قرار دارد که واتساپ به دلیل محبوبیت گسترده در مناطقی از آسیا مانند هند بخش عمده‌ای از کاربران را به سمت خود جذب کرده است. به همین دلیل به نظر می‌رسد زمان ارائه ویژگی‌های - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - جدید از سوی این اپلیکیشن مهم نبوده و هر تغییر کوچک و ویژگی جدیدی که به این اپلیکیشن اضافه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - می‌شود بسیاری از کاربران را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone